اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بازیگوش ها با نقش + داستان و عکس ها

0

“اسامی بازیگران فیلم بازیگوش ها با عکس و بیوگرافی نقش ها″، فیلم ایرانی به کارگردانی نادره ترکمانی و تهیه کنندگی مهدی اکبری است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، کمدی و کودک نوجوان ساخته شده است. فیلم سینمایی بازیگوش ها که بتازگی پروانه نمایش گرفته است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی بازیگران نعیمه نظام دوست، ساناز سماواتی، و… با نقش ها و داستان کامل و دانلود کامل با کیفیت عالی با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بازیگوش ها با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “بازیگوش ها” روایتگر ماجراهای بچه های یک روستا در تعطیلی تابستان تصمیم می گیرند تا به تیم فوتبال خود سر و سامان دهند. برای فائق آمدن بر مشکلات و موانع ، راهکارهای جالبی را در پیش می گیرند.

خلاصه داستان فیلم بازیگوش ها

این فیلم بی آلایش و بی ادعاست، با بازی کودکانی که دنیای شاد و ساده و صمیمی شان را به نمایش میگذارند.کودکانی از سرزمین سبز و باطراوت مازندران. دوستی و پیوند کودک و بزرگسال در این فیلم، اثری مناسب خانواده را تقدیم مخاطب میکند تا بزرگ و کوچک، با هم در هیجان و شادی قصه شریک باشند.

 

اسامی بازیگران فیلم بازیگوش ها به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم بازیگوش ها به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: نادره ترکمانی، تهیه کننده: مهدی اکبری، نویسنده: یاسر خمسی، تصویربردار: عباس قاسم نژاد، تدوینگر: مرتضی کاظمی نیا، صدابردار: مسیح سراج، صداگذار: مهدی یکتا، مدیر تولید: ناصر مقدس، گریم: بهنام نوروزی، منشی صحنه: سمیه مظفری، دستیاران: مهرداد محتشمی و ناصر طاهریان، صحنه و لباس: فردین محمدتبار، زهره بهرامی، تدارکات: مصطفی محسن زاده، تولید: راسخ فیلم و پخش بین الملل فیلم بر عهده موسسه هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی.

نظرات