معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کوسه

0

فیلم “کوسه”، فیلمی ایرانی به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سیدمحمد احمدی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی ساخته شده است و فیلمبرداری آن از سال ۹۸ آغاز شده است. پیش تولید این فیلم که از ۱۵ بهمن‌ماه سال ۹۸ و در سکوت خبری آغاز شده بود، قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین‌ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد.حالا بر اساس برنامه‌ریزی‌ ها اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد. ”کوسه” فیلمی متفاوت و خاص است که در آن چندین بازیگر نام آشنا و حرفه ای هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم کوسه

 

خلاصه داستان

هنوز هیچ خبر رسمی از داستان “کوسه” منتشر نشده است و هنوز تمام بازیگران آن نیز مشخص نشده اند. این فیلم دوازدهمین اثر سینمایی علی عطشانی و بعد از فیلم “سلفی با رئیس جمهور” است.

داستان فیلم کوسه

 تاکنون حضور پژمان جمشیدی و مهران احمدی در “کوسه” قطعی شده است و مهدی هاشمی نیز به تازگی به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود.

 

اسامی بازیگران فیلم کوسه

فیلم کوسه

 

دیگر عوامل

کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: سیدمحمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

 

نظرات