زمان پخش و تکرار سریال نوار زرد ۲ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال نوار زرد ۲ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نوار زرد ۲ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال نوار زرد 2

این مجموعه به کارگردانی سروش محمدزاده و نویسندگی کریم لک زاده و تهیه کننده محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر پلیسی،جنایی و خانوادگی است که به مواردی مانند سرقت و قتل و آدم‌ ربایی و حتی مسائلی مثل جرم‌های خانوادگی و قاچاق موادمخدر که به حوزه آگاهی ارتباط پیدا می‌کند، می پردازد. این سریال برای بار اول در سال ۱۴۰۰ از شبکه دوم سیما پخش شد. گفتنی است که فصل اول سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال ۱۳۹۶ تولید و به روی آنتن شبکه دو سیما رفت و با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به همین علت تصمیم گرفتند که فصل دوم آن را تولید کنند. حالا قرار است این سریال از ۱۶ آبان از شبکه آی فیلم پخش شود. نا گفته نماند این سریال جایگزین سریال سرجوخه می شود.

از جمله بازیگران فصل دوم این سریال می توان به بانیپال شومون،پوریا پورسرخ،امیرحسین صدیق،پوراندخت مهیمن،حسین پاکدل،ایرج نوذری،رضا توکلی،نجمه جودکی،حسام محمودی و… اشاره کرد. گفتنی است تیم بازیگران این پروژه به صورت کامل تغییر کرده و هیچ‌کدام از بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور ندارند.

در خلاصه فصل دوم آن آمده این مجموعه  به صورت اپیزودیک است یعنی در هر دو یا سه قسمت به یک‌سری از پرونده‌ها می‌پردازد که این پرونده‌ها در هم ادغام می‌شوند. و در عین حال این سریال یک خط اصلی داستانی دارد که از قسمت یک تا آخر به صورت کامل دنبال می‌شود.

زمان پخش سریال نوار زرد 2 از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال نوار زرد ۲

این مجموعه ۳۰ قسمتی از دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۳ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله بازیگران آن می توان به ایوب آقاخانی،شهرام شکیبا،محمود پاک نیت،مهشید جوادی،سهیل مستجابیان،آزاده مهدی‌زاده،آذین احرامی،ستاره سادات‌قطبی،جواد مولانیا و… می توان اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات