بیوگرافی بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه به همراه خلاصه داستان و عکس

0

“هشت و نیم دقیقه″، سریال ایرانی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید است. این سریال محصول سال ۱۳۹۵ و در ژانر ملودرام و اجتماعی ساخته شده است. سریال هشت و نیم دقیقه که اولین بار در آیان ۹۵ از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه به همراه خلاصه داستان و عکس

 

خلاصه داستان

سریال “هشت و نیم دقیقه” روایتگر خانواده ای است که سر ارثیه پدری باهم درگیر می شوند. ماجرا از آنجا آغاز می شود که پدر و پسری در راه شمال در اثر حادثه از دنیا می‌روند.

داستان سریال هشت و نیم دقیقه

پزشکی قانونی اعلام می‌کند که پسر ۸٫۵ دقیقه زودتر از پدر جان باخته است. بر اساس قانون تمام ارث به پسر کوچکتر، “احسان” می‌رسد این در حالی است که همسر برادرش گرفتار مشکلات مالی می‌شود…

بیوگرافی بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

معلوم می‌شود که در حقیقت پدر زودتر از دنیا رفته و برادر همسر “احسان” (فرزین رحیمی) گواهی پزشکی قانونی را دستکاری کرده و از طرف دیگر، “احسان” اصلاً رابطه خونی با پدرش ندارد و تنها فرزند خوانده اوست.

 

اسامی بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

اسامی بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه

 

دیگر عوامل

کارگردان: شهرام شاه حسینی، تهیه کننده: بهروز مفید، فیلمنامه: آزیتا ایرایی و علی دادرس، بازنویسی فیلمنامه: بابک کایدان، عکاس: امید صالحی، تیتراژ: محراب مشهدبان، مدیر تدارکات: سیدمسعود مهدوی، منشی صحنه: هدیه نصیری و مونا پیرایش، مدیر تولید: علی خلیلی، مدیر برنامه ریزی: هاشم علی اکبری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، تصویربردار: سجاد حیدری، صدابردار: یاسر رمضانی، طراح صحنه: سعید اسدی، طراح لباس: نازنین توسلی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، خواننده: احسان خواجه امیری، موسیقی: بهنود یخچالی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، تدوین: میثم مولایی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران.

 

نظرات