فال ابجد ۲۲ اسفند‌/ فال ابجد امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

0

فال ابجد ۲۲ اسفند‌/ فال ابجد امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

امروز در این پست فال ابجد ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به شما برای تقدیر امروزتان می گوید: منتظر بمانید نتایج دلخواهتان به زودی حاصل می شوند… ادامه فال ابجد دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.حالا نیت کن:

فال ابجد ۲۲ اسفند‌/ فال ابجد امروز دوشنبه 22 اسفند 1401 چی می‌گوید!!

فال ابجد ۲۲ اسفند را اینجا بخون

فروردین: ج ج ب

فال ابجد ۲۲ اسفند برای شما می گوید: منتظر بمانید نتایج دلخواهتان به زودی حاصل می شوند. لازم نیست برای اثبات یک موضوع خودتان را خسته کنید همه چیز آشکار خواهد شد. آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودت نیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهتر است بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر که اگر همت کنی موفقیت با توست.

فال ابجد ۲۲ اسفند برای اردیبهشتی ها: د آ آ

در تقدیر فال ۲۲ اسفند شما امده: زندگی بدون تلاش بی معنی است. همین حالا بلند شوید و دست بکار شوید. درجا زدن و منتظر روزهای خوب ماندن دردی را دوا نمیکند. به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید.

خود را با سختی ها هماهنگ کنید تا به نتیجه دلخواه برسید . اکنون هنگام انجام کارهای مهم است.

خرداد: ج ا ج

فکر می کنید دنیا به آخر رسیده، از غصه خوردن دست بردارید و روی کار دیگری تمرکز کنید. به زودی با تلاش و پشتکاری که دارید روزهای خوش فرا خواهد رسید. دل بستن به آرزوهای محال و ناممکن خطرناک است. به اندازه استعداد و قابلیت های خود زندگی کنید. فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

تیر: آ ب ب

قناعت پیشه باشید و به آنچه دارید قناعت کنید و حرص و طمع را از خود دور نمایید، هرگز محتاج کمتر از خودتان نمی شوید و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهید کرد و همیشه شاد خواهید بود. عده ای اعم از دوستان یا بستگان به عنوان میهمان به منزل شما می آیند دیدار با میهمانان یا دوستان.. و یک دورهمی دسته جمعی

مرداد: ب آ د

قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود است ، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید. نگرانی کار شما را بسیار سخت می کند. راه راحت تر و بی دردسر تر را انتخاب نکنید. راه صحیح را انتخاب کنید. برای کامیابی با افراد مهم گفتگو کنید. غصه نخورید که زندگی به همین روال باقی نخواهد ماند، بالاخره روزگار سختی و مشقت تمام می شود و ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار می رود، اما لازم است نقطه ضعف های خود را بشناسید.

شهریور: ب آ ج

ریاکاری و دورویی عاقبت خوبی ندارد. با اراده و خلوص نیت و توکل بر خدا به راه ادامه دهید. فروتن باش تا سربلند شوی. هیچ راحتی بدون تحمل سختی و تلاش بدست نمی‌آید، بنابراین زندگی بهتر در سایه تلاش و کوشش است. سر انجام جهان نیستی است پس خودت را بخاطر امور بی ارزش ناراحت نکن.

مهر: د ج ب

وقت و عمر  خود را صرف بدست آوردن آرزوهای محال مکن که عمر همانگونه که آب جاری روان است، می‌گذرد. به جای گلایه کردن از قضا و قدر الهی به خودت و داشته‌هایت نگاه کن. تو چیزهایی داری که بسیاری در آرزوی داشتن آنها هستند.

آبان: د د د

از کنایه و شماتت های افراد حسود و دشمنان غم به دل راه ندهید. برای دستیابی به موفقیت باید با عقل و درایت رفتار کرده و همه جوانب را بسنجید.

یكی از بزرگترین ضعف‌های تو اینست كه متوجه كسانی كه در اطرافت هستند و به تو علاقه دارند نیستی و در مقابل دلسوزی و مهربانی از خصوصیات مهم توست. پس نسبت به آن خست نداشته باش و به كسی كه به محبت و مهربانی تو نیاز دارد ارزانی كن.

آذر: ج ب آ

از لحظه‌های خوب زندگی کمال استفاده را بکنید. از نگرانی و تشویش دوری کنید و مطمئن باشید روزهای سختی خیلی زود خواهد گذشت. با افراد خانواده و دوستان دلسوز اعتماد کنید. تجربه‌های امروز برای ساختن آینده روشن به شما کمک خواهد کرد. مراقب باشید که شکست‌ها یا بدشانسی‌ها شما را ناامید و مأیوس نکند. در راه رسیدن به هدف سست نشوید.

دی: ج د ج

به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنانتان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

بهمن: د آ د

عاشق شده‌اید و همه میخواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشورت امری نیک و پسندیده است؛ اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار میگیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، انشاءالله هر چه خیر است همان اتفاق می‌افتد.

قدر موقعیت‌ خوب خود را در زندگی بدان و نسبت به دیگران مهربان و متواضع باش. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه‌های حسودان هراسی نداشته باش.

فال ابجد ۲۲ اسفند برای اسفندی ها: د ج د

اگر همه جهان با تو دشمن باشند، وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی نیز که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

نظرات