دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۷ بیست و هفتم قسمت ۲۷ گیل دخت (تلوبیون)

0

دانلود کامل قسمت بیست و هفتم ۲۷ سریال گیلدخت با پخش انلاین سریال گیل‌ دخت قسمت ۲۷ از تلوبیون و شبکه یک سیما همراه با لینک دانلود قسمت ۲۷ سریال گیلدخت پخش شد می توانید از تلوبیون و آپارات کامل و بدون سانسور انلاین و اینترنتی تماشا کنید:

قسمت 27 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۷ بیست و هفتم قسمت ۲۷ گیل دخت (تلوبیون)

سریال گیلدخت قسمت ۲۷ به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی همزمان از شبکه یک و آی فیلم پخش شد فیلم کامل قسمت ۲۷ گیل دخت کامل را از تلوبیون و اپارات در لینک زیر ببینید:

سریال تلویزیونی گیل دخت به کارگردانی مجید اسماعیلی در ۶۰ قسمت پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است.

پخش سریال گیلدخت از نوزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ پنج‌ شنبه‌ها و جمعه‌ ها از شبکه یک سیما و شبکه آی‌ فیلم آغاز شده و تا اواخر بهار سال ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد بود. سریال گیلدخت در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال میتوان تشخیص داد.

این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است.
سریال گیل دخت سریال عاشقانه و تاریخی در تلویزیون ایران است درباره ظلم خان ها و کدخداها و شاهزادگان دوران قاجاری را به تصویر کشیده است، اما نیم نگاهی نیز به عاشقانه های دو جوان در اوج مبارزات نیز داشته و عشق های واقعی را روایت می کند .

سریال تلویزیونی گیل‌دخت در سال ۹۸ برای تولید کلید خورد و تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۳۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

قصه این قسمت از سریال درباره گلنار است که قصد دارد نامه مهمی که سر آن جنگ شده را پیدا کند و آبروی اصف میرزا را ببرد، تا بتواند پدر و مادرش را از زندان نجات دهد. او با فیروزه و همدستی یکی از خدمه های مرد به اتاق مخصوص می رود تا نامه را پیدا می کند، اما صدایی آشنا او از خود بیخود می کند…

نظرات