بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز نخبه با عکس شخصی + سوابق و اینستاگرام

0

راضیه جلیلی جواهرساز و مدرس جواهرسازی متولد دهه ۷۰ در تهران است. این بانوی نخبه ایرانی توانست در رشته جواهرسازی مدال طلای جهانی را در سال ۲۰۲۲ در شهر ژنو سوئیس کسب کند. در ادامه مروری داریم بر بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز نخبه و همسرش با عکس و تصاویر و زندگی شخصی از تحصیل تا جواهرسازی و پیج اینستاگرامش در ادامه صفحه مشاهده نمایید

بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز نخبه با عکس شخصی + سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز نخبه با عکس شخصی + سوابق و اینستاگرام

راضیه جلیلی بانوی نخبه مهارتی ایرانی مدال طلا رشته جواهرسازی در چهل و ششمین مسابقات جهانی امسال (۲۰۲۲) در سوئیس را کسب کرد و  افتخاری دیگر برای بانوان ایرانی در مسابقات بین المللی است.

بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز کیست

سوابق شغلی

راضیه جلیلی، نخبه مهارتی رشته جواهرسازی تنها زن حاضر در تیم ملی مهارت کشورمان بوده است که موفق به کسب مدال طلای این دوره (۱۴۰۱) از رقابت‌ها شد. او علاوه بر ساخت جواهر و زیورآلات زینتی، به تدریس این رسته نیز مشعول است. او با راه اندازی ورکشاپ به آموزش اره کاری فلزات زینتی و زیورآلات و جواهرات به هنرجویان مشغول است. خانم جلیلی سابقه شرکت در مسابقت جهانی و آسیایی زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

پیج اینستاگرام

صفحه شخصی راضیه جلیلی را با نشانی

Raziyeh Jalili (@jalili_jewelry) دنبال کنید

سوابق شغلی راضیه جلیلی

«غلامحسین حسینی نیا» در این باره بیان داشت: نخبه مهارتی کشور ایران در رشته جواهرسازی با ۱۴ شرکت‌کننده از سایر کشورها در شهر ژنو کشور سوئیس به رقابت پرداخت.

وی با اشاره به شرکت نخبگان مهارتی ایرانی در ۱۸ رشته در این دوره از مسابقات جهانی مهارت، تصریح کرد: نخبگان مهارتی کشورمان برای ۳۳ رشته آمادگی شرکت در این دوره از رقابت‌ها را داشتند، اما به دلیل غیرمتمرکز برگزارشدن مسابقات و شرایط کرونا، در کشورهای متعدد برگزار و امکان اعزام ۲۱ نفر در ۱۸ رشته فراهم شد.

عکس های راضیه جلیلی

به گفته معاون وزیر کار برخی از رشته‌های مهارت‌آموزی به دلیل تحریم و مغایرت داشتن بافرهنگ ایرانی ـ‌ اسلامی امکان اعزام رقابت گر از سوی ایران ندارند. در این تیم افراد مختلفی از دانشجو، مهارت‌آموز، یک خانم و ۲۰ آقا و تعدادی مربی به همراه تیم اعزام می‌شوند. در برخی از رشته‌ها هم به دلیل تحریم و مسائل فرهنگی شرکت نمی‌کنیم.

وی اذعان داشت: چهل و پنجمین رقابت‌های جهانی مهارت ۲۰۲۲ رشته جواهرسازی، در کشور سوئیس، شهر ژنو با حضور ١۵ کشور ایران، انگلیس، استرالیا، چین، کره جنوبی، هنگ‌کنگ، فرانسه، سوییس، پرتقال، هند، ژاپن، نروژ، سوئد و امارات برگزار شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با تجلیل از بانوی مهارتی ایرانی، اظهار داشت: افتخارآفرینی زنان ایرانی باعث مباهات، برای کشورمان است و ضروری است زمینه‌های لازم برای ارتقای توانمندی‌ بانوان کشور در عرصه‌های جهانی بیش‌ازپیش مهیا شود.

 

نظرات