اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم میهمان داریم با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم میهمان داریم : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم میهمان داریم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی پرویز پرستویی(ابراهیم) ،آهو خردمند (فخری)، بهروز شعیبی (رضا) و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم میهمان داریم

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی منوچهر محمدی محصول سال ۱۳۹۳ ایران است. در ژانر درام،جنگی و دفاع مقدس است. فیلم سینمایی میهمان داریم در آبان ۱۳۹۳ اکران عمومی شد که پس از ۱۶ روز نمایش در سینماهای تهران و سایر شهرهای ایران، توانست ۲۱۵ میلیون تومان فروش داشته باشد. حالا قرار است این فیلم با ارزش و جذاب جمعه ۸ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. پرویز پرستویی، آهو خردمند، سهیلا گلستانی و بهروز شعیبی در فیلم مهمان داریم به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران فیلم میهمان داریم

خلاصه داستان

این فیلم داستان ابراهیم و فخری در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند و سه فرزندشان به نام‌های عباس و حسین و زینب در جنگ شهید شده‌اند و فرزند چهارم رضا جانباز قطع نخاعی‌ست که در یک آسایشگاه تحت مراقبت است. رضا بعد از شهید شدن هم‌رزم‌اش، کمال، پرخاشگر و عصبی شده و داروهایش را مصرف نمی‌کند، به همین خاطر ابراهیم و فخری تصمیم می‌گیرند او را به خانه آورده و خود از وی مراقبت کنند. محبوبه خواهر کمال به خانه آنها می‌آید و مایل است طبق قرار قبلی با رضا ازدواج کند، اما رضا او را رد می‌کند. رضا اصرار دارد که باید بمیرد و همین رفتارها باعث می‌شود که یک روز ابراهیم با او برخورد کرده و به صورت او سیلی بزند. یک شب که به نظر می‌رسد هر سه نفر دچار گازگرفتگی شده‌اند، سه فرزند شهید به خانه بازمی‌گردند، قرار است خانواده محبوبه بیایند و فخری به خاطر کهنگی و خرابی خانه تمایل دارد که مهمانی عقب بیفتد،

زمان پخش فیلم میهمان داریم

اسامی بازیگران فیلم میهمان داریم

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی (زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴) بازیگر و صداپیشهٔ ایرانی است. او با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است. او همچنین نشان گواهی‌نامهٔ هنری را دریافت کرده‌است.

پرستویی برای نقش‌آفرینی در فیلم لیلی با من است دیپلم افتخار جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرده‌است. او همچنین برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های آژانس شیشه‌ای ، بید مجنون ، به نام پدر و بادیگارد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم دیار عاشقان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنوارهٔ فیلم فجر دریافت کرد.

اسامی بازیگران فیلم میهمان داریم

علی آقایی

علی آقایی بازیگر اهل ایران است. او متولد سال ۱۳۵۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد کار بازیگری خود را از فیلم آخرین حرف با کارگردانی اصغر نصیری شروع کرد . علی آقایی در تیر ماه ۹۶ در پرفرمنس کوچ بی وقت بازی کرده‌است

خلااصه داستان فیلم میهمان داریم

علی آقایی در فیلم میهمان داریم

بهروز شعیبی

بهروز شُعِیبی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۵۸ در مشهد) هنرپیشه و کارگردان ایرانی است.

وی برای کارگردانی فیلم دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنوارهٔ فیلم فجر در بخش «نگاه نو» (مسابقهٔ فیلم‌های اول) شد.

بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۲ و سال ۱۳۹۶، فیلم تبلیغاتیِ محمدباقر قالیباف را برای انتخابات ریاست‌جمهوری کارگردانی کرده‌است.

بهروز شعیبی

بهروز شعیبی در فیلم میهمان داریم

سهیلا گلستانی

سهیلا گلستانی، صداپیشه و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد شد. وی فارغ ‌التحصیل کارشناسی تئاتر گرایش طراحی صحنه است. گلستانی از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم سنگ، کاغذ، قیچی وارد عرصه‌ سینما شد.
سهیلا گلستانی جایزه‌ی نقدی ۱۰۰۰ دلاری جهت حمایت از فیلم بعدی کارگردان از چهارمین جشنواره‌ی فیلم‌ های ایرانی کانادا و جایزه‌ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از هشتمین جشنواره‌ی فیلم دینی رویش برای فیلم کوتاه بازگشت را در کارنامه دارد.

برخی عوامل

سایر عوامل فیلم میهمان داریم بعارتند از :

  • کارگردان و نویسنده: محمد مهدی عسگر پور
  • مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش
  • تدوین : محمدرضا موئینی
  • تهیه کننده: منوچهر محمدی
  • گریم: مهرداد میرکیانی
  • طراح صحنه : کیوان مقدم
  • موسیقی علیرضا کهن دیری
  • و …

نظرات