خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ستاره سهیل

0

سریال “ستاره سهیل″، سریال ایرانی به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی امیر تحویلیان است. این سریال در ژانر درام و تاریخی در سال ۸۶ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه سحر سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “ستاره سهیل” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مهرماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ستاره سهیل

 

خلاصه داستان

سریال “ستاره سهیل”  روایتگر ۳۰ سال زندگی “اویس قرنی” شخصیت ممتاز تاریخ صدراسلام را به تصویر می کشد، کسی که عشقی عظیم به “پیامبر اسلام” (ص) داشت، محبوبی که هرگز به زیارتش نائل نشد.

داستان سریال ستاره سهیل

او به حدی عاشق حضرت محمد (ص) بود که عشق “سلمه” دخترک بادیه نشین یمنی را به خود نیز نمی‌دید و… راما قویدل، نوینسده و کارگردان ایرانی،تاکنون سریال های “عملیات ۱۲۵″، “شاید برای شما هم اتفاق بیافتد!”، “دولت مخفی” و… در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال ستاره سهیل

اسامی بازیگران سریال ستاره سهیل

 

دیگر عوامل

کارگردان: راما قویدل، تهیه کننده: امیر تحویلیان، مدیر فیلمبرداری: مازیار پرتو و علیرضا وداد تقوی، آهنگساز: سید فواد حجازی، تدوین: راما قویدل، طراح گریم: محمدرضا کریمی، طراح صحنه: مهران یوسف زاده، طراح لباس: سیدمحسن موسوی.

 

زمان پخش سریال ستاره سهیل

سریال “ستاره صهیل” قرار است از پنجشنبه ( مصادف با ۲۴ مهرماه) راس ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه سوم سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات