معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم میلیونر میامی

0

فیلم “میلیونر میامی”، فیلمی ایرانی به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه کنندگی سعید ملکان است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۵ ساخته و برای اولین بار در خرداد ۹۷ اکران شد. این فیلم که جز فیلمهای توقیفی بود و بعد از دو سال اکران شد، حالا چند ساعتی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است. ”میلیونر میامی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و نام آشنا هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم میلیونر میامی

 

خلاصه داستان

فیلم “میلیونر میامی” روایتگر فردی به نام “کسری” است که از کانادا برگشته و تصمیم گرفته که با صحنه سازی مرگ خودش، پول هنگفت بیمه عمر که چند صد هزار دلار می‌شود را به جیب بزند.

داستان فیلم میلیونر میامی

او اما برای اینکه بتواند چنین کار خلافی کند نیازمند کمک است و به توصیه یکی از دوستانش به دیدن محسن می‌رود. محسن وکیلی است دغل باز و کلاهبردار که همچون کسری در به در دنبال پول است و برای رسیدن به صفرهای زیاد حاضر است هر کاری بکند.

 

اسامی بازیگران فیلم میلیونر میامی

اسامی بازیگران فیلم میلیونر میامی

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: مصطفی احمدی، تهیه کننده: سعید ملکان، نویسندگان فیلمنامه: مهیار حمیدیان، محمد صادق گلچین عارفی، محمد شهابی،

مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی،

طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعید کریمی.

نظرات