ببینید: فیلم / آناهیتا همتی موی سرش را از ته تراشید و کچل کرد + واکنش ها

0

ببینید: فیلم / آناهیتا همتی موی سرش را از ته تراشید و کچل کرد + واکنش ها

آناهیتا همتی موی سرش را از ته تراشید + واکنش ها به فیلم تراشیدن موی سر توسط آناهیتا همتی بازیگر خانه به دوش و ترش و شیرین برای از ساعاتی پیش به یکی از خبرهای مهم و پربازدید تبدیل شد همراه جزئیات و عکس های کچل کردن وی را ببینید:

ببینید: فیلم / آناهیتا همتی موی سرش را از ته تراشید  و کچل کرد + واکنش ها

اتتشار فیلم کچل کردن و تراشیدن موی سر توسط  آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلویزیون در از ساعاتی پیش مورد توجه رسانه و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. این بازیگر فیلم و سریال ایرانی در اقدامی عجیب و بی‌سابقه به دلیل مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش سرش را از ته با تیغ تراشید.

آناهیتا همتی، موهای خود را تراشید و با انتشار ویدئوی نوشت: برای ژینای ایران

فیلم آناهیتا همتی بعداز مرگ مهسا امینی موی سرش را از ته تراشید + واکنش ها

آناهیتا همتی (متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم‌آباد و لنگرود هم سکونت داشته‌است. همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش «تنبور نواز» به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده‌است که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

آناهیتا همتی در سال ۱۳۷۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال ۱۳۷۸ و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.

آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد. شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر محسن شامحمدی بود.

نظرات