بازیگر نقش ماسو در سریال روزهای آبی کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید و دیدنی

1

بازیگر نقش ماسو در سریال روزهای آبی کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید و دیدنی

مهسا غفوری “بازیگر نقش ماسو”, در سریال روزهای آبی است, بازیگر نقش (ماسو), در (سریال روزهای آبی) یکی از بازیگران کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون یعنی (مهسا غفوری) است. در ادامه به معرفی کامل این بازیگر و سوابق هنری وی با تصاویر جدید و دیدنی و پیج اینستاگرامش میپردازیم.

بازیگر نقش ماسو در سریال روزهای آبی کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید و دیدنی مهسا غفوری

حرف تازه – مهسا غفوری در ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۷۳ در تهران متولد شد، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی زبان روسی و همچنین زبان های باستانی است او بازیگر تئاتر است که به تازگی با بازی در سریال های پدر پسری و سریال روزهای آبی به شهرت رسید. این بازیگر علاوه بر زبان های روسی، به زبان های انگلیسی و فرانسوی و …. تسلط کامل دارد.

ماسو در سریال روزهای آبی

سوابق هنری این بازیگر:

مهسا غفوری بازیگری را از کودکی و در ۸ سالگی از تئاتر آغاز کرده و از هنرجویان موسسه بازیگری این جا میان شهر زیر نظر الهام کردا و صابر ابر، پانته آ پناهی ها می باشد

او تاکنون چندین نمایش را روی صحنه اجرا کرده است و از بازیگران با سابقه و پرکار محسوب میشود و در آثار تئاتری چون نمایش های دوشیزه اورلئان به کارگردانی احمد مرزبان، زنان سنگی به کارگردانی مژده رفعت، کافه پولشری به کارگردانی عاطفه فرح بخش، من ساموئل هستم به کارگردانی روزبه رئوفی، مرگ در پاییز به کارگردانی عرفان احمدزاده، لوسید به کارگردانی احمد مرزبان، شکلک به کارگردانی عرفان یزدانی و …. ایفای نقش کرده است

مهسا غفوری در سریال روزهای آبی

مهسا غفوری در سریال روزهای آبی

او کار هنری را با تئاتر آغاز کرده و حالا در دومین تجربه بازیگری خود بعد از درخشش در سریال پدر پسری، برای بازی در “سریال روزهای آبی” به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی بعد از عید فطر ۱۴۰۰ در شبکه پنج دیده شده است.

غفوری در این سریال در نقش “ماسو” دختر کم شنوا   تجارب خوبی را در کنار بازیگران سرشناس و مطرحی چون نادر سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر ،امیر غفارمنش، سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار ، ویدا جوان در نقش سارا، فریبا متخصص، اکبر عبدی، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف در نقش اقبال، مرتضی زارع، مجید پتکی در نقش جواد، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی در نقش سهیل، پریا مهدوی و امین علی شهسواری و … اندوخت.

بازیگر نقش ماسو در سریال روزهای آبی

پیج اینستاگرام مهسا غفوری

صفحه شخصی این هنرمند با آیدی mahsaaghafouri در شبکه اینستاگرام فعال است که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و در مجموع ۵۲ تولید به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما و تهیه‌کنندگی پرویز امیری است که از عید فطر ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

عکس های اینستاگرامی مهسا غفوری

داستان سریال روزهای آبی درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش ماسو در سریال روزهای آبی کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید و دیدنی

  1. رضا دست پاک گفت:

    تو رو خدا تا آخر خرداد تمدیدش کنید وقت رو

نظرات