بازیگر نقش پریسا در سریال ابر می بارد کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید

0

بازیگر نقش پریسا در سریال ابر می بارد کیست؟ بیوگرافی و عکسهای جدید

سیما خضرآبادی بازیگر نقش پریسا در سریال ابر می بارد است که که نقش پرستار بیمارستان را بازی میکند که پیش از این در چند سریال و فیلم به عنوان بازیگر حضور داشت. ادامه عکس و بیوگرافی سیما خضرآبادی بازیگر نقش پریسا در سریال ابر میبارد همراه با زندگی و تصاویر این بازیگر می پردازیم

بازیگر نقش پریسا در سریال ابر میبارد کیست؟ +‌بیوگرافی و عکسهای جدید

سیما خضرآبادی بازیگر سینما و تلویزیون از بازیگران با سابقه و قدیمی سینما و تلویزیون بوده که برای اولین بار در مقابل دوربین مربوط به سریال «ایستگاه اخر» بازی کرده است و بود و حالا در جدیدترین کار هنری خود در سریال ابر می بارد در نقش یک پرستار به نام پریسا بازی می کند.

بیوگرافی سیما خضرآبادی بازیگر نقش پریسا در سریال ابر میبارد کیست

سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فرودین ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. پریسا در سریال ابر می بارد پرستا یک بیمارستان است و در اولین ماه های شروع بیماری کرونا با مرگ مادربزرگ خود به دلیل کرونا دچار مشکلاتی شده و نامزدی اش نیز به هم خورده و با مشکلاتی روبرو می شود.

سیما خضرآبادی بازیگر نقش پریسا در سریال ابر میبارد کیست

سوابق

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.

وی درسال ۱۳۷۵ با سریال فرزندم بزرگ شده اولین تجربه بازیگری را بدست آورد. او با سریال وضعیت سفید بـه شهرت سید. او در فرورددین ۱۳۹۶ وقتی ۲۹ ساله بود خبر ازدواج خودرا با سهیل تیرگپ رسانه اي کرد. خانم خضرآبادی ازدواج کرده و همسر ایشان فروشگاه لباس و کیف و کفش دارد.

سیما خضرآبادی ، نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال «علی البدل» بازی می کرد و پس از آن در سریال بازی نقابها که در پاییز ۹۷ در نقش آلما ایفای نقش کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سیما خضرآبادی در سریال ابر می بارد

سیما خضرآبادی در سریال ابر می بارد

مجموعه ابر میبارد سریال جدید شبکه ۲ سیما است که سیما خضرآبادی در نقش پریسا در آن بازی کرده است.

سریال ابر می بارد داستان زندگی یکی از پرستاران بیمارستان های رشت به نام «پریسا» را روایت می کند که در نخستین ماه های شیوع ویروس کرونا با فوت مادربزرگش بر اثر کرونا و به هم خوردن نامزدی اش ، درگیر مشکلاتی می شود.

سیما خضرآبادی در سال ۹۶ با فردی به نام سهیل ازدواج کرد. همسرش در زمینه کیف و کفش فعالیت می کند. نام همسرش سهیل تیرگپ است.

سریال «ابر می‌بارد» به کارگردانی رضا معینی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به سفارش سیمای استان‌ها، در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز گیلان ساخته شده و شنبه تا چهارشنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو پخش شود.

بیوگرافی بازیگر نقش پریسا در سریال ابر می بارد

عکس های بازیگر نقش پریسا در سریال ابر میبارد

بازیگر نقش پریسا در سریال ابر می بارد کیست؟ +‌بیوگرافی و عکسهای جدید

نظرات