سریالهای جدید شبکه نمایش خانگی

0

این روزها سریال های نمایش خانگی طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و در‌حال‌حاضر سریالهای جدید و جذابی برای این شبکه در‌نظر گرفته‌شده است که از‌جمله می‌توان به سریال آفتاب پرست و شبکه مخفی زنان اشاره کرد. در‌واقع اگر شما هم به تماشای سریال‌های شبکه نمایش خانگی علاقه‌مند هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین سریال‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته همان‌طور که می‌دانید، دانلود به موقع سریال های نمایش خانگی نیز دارای اهمیت است که باید از یک بستر مناسب در‌نظر گرفته شود که در انتهای مقاله به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره می‌کنیم.

  سریال های نمایش خانگی

ویژگی بهترین سایت دانلود سریال ایرانی

یک سایت سریال ایرانی، باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد تا با استفاده از آن بتوان بدون دغدغه‌ی آنچنانی، به دانلود سریال های نمایش خانگی پرداخت اما احتمالاً با این ابهام مواجه شده باشید که یک سایت دانلود سریال ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها خواهیم پرداخت:

– آپدیت سریع:

معمولاً سریالهای شبکه خانگی در زمان‌های مشخصی منتشر می‌شود که در واقع انتظار می‌رود که در موعد مقرر در سایت قرار داده شوند. به طور کلی اگر مدیران سایت‌های دانلود سریال ایرانی قصد جذب کاربر را داشته باشند باید به آپدیت سریع سریال‌ها توجه‌ای ویژه کنند.

– پوشش سریال‌های پرطرفدار:

یک سایت سریال های نمایش خانگی باید به‌طور‌کامل همه‌ی سریال‌‌های نمایش خانگی را پوشش دهد. در‌واقع نباید به صورت رندوم سریال‌ها را انتخاب و برای دانلود قرار دهد که در این صورت ممکن است بسیاری از کاربران را از دست بدهد.

– لینک دانلود قدرتمند:

وقتی قرار است از یک سایت دانلود سریال ایرانی استفاده کنیم، به‌طور حتم علاقه‌ای به اینکه لینک‌های دانلود، ما را به دردسر بیندازند، نداریم. در‌واقع در این خصوص فقط انتظار یک لینک دانلود عالی، بدون قطع‌و‌وصل شدن داریم که مدیران این نوع سایت‌ها باید به‌طور‌کامل آن را در‌نظر داشته باشند.

– آرشیو قوی:

از دیگر ویژگی‌هایی که باید یک سایت سریال های نمایش خانگی داشته باشد، این است که سریال‌های قدیمی نمایش خانگی و جدید را به صورت توأمان پوشش دهد و در‌واقع باید کلکسیونی از این سریال‌ها را برای علاقه‌مندان قرار دهد تا افراد در هر زمان که نیاز به سریال خاص داشتند، به‌راحتی بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

معرفی چند سریال نمایش خانگی

همان‌طور که می‌دانید، در‌حال‌حاضر سریال‌های جذابی در نمایش خانگی پخش می‌شود که ما در این بخش قصد داریم به چند نمونه پرطرفدار آن اشاره کنیم:

  • سریال شبکه مخفی زنان

این سریال نمایش خانگی در ژانر تاریخی، کمدی، درام و با به‌کاگیری بازیگرانی مانند امیرحسین رستمی، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، سیامک انصاری، باران کوثری، حمید فرخ‌ نژاد، لیلا حاتمی و… به کارگردانی افشین هاشمی تولید‌شده است. موضوع این سریال به سال ۱۳۱۰ بر‌می‌گردد، جایی‌ که وزارت فرهنگ‌و‌هنر به تشکیل کانون بانوان اقدام می‌کند تا گروه‌های مشابه را از دور خارج نماید.

برای این منظور، میرزا محمود زنبورکچی که مسئول اداره سجل احوال است، به‌همراهی دلبرجان تاجرباشی، مسئولیت انتخاب اعضا را بر عهده خواهند داشت که در این بین داستان این سریال شکل می‌گیرد. گفتنی است که در‌حال‌حاضر سریال شبکه مخفی زنان از‌جمله سریال های نمایش خانگی پرطرفدار است که می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید.

سریال های نمایش خانگی

  • سریال یاغی

سریال یاغی این روزها بسیار سر‌و‌صدا کرده و مثل‌اینکه مورد‌توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سریال ایرانی قرار‌گرفته است. این سریال در سبک اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی محمد کارت تولید‌شده که بازیگرانی مانند الیکا ناصری، علی شادمان، بهرام ابراهیمی، آبان اسکندری، افشین حسنلو، پارسا پیروزفر، فرهاد اصلانی و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال یاغی قهرمانی را که یک مسیر پرتلاطم در زندگی را طی کرده است، به تصویر کشیده که در‌این‌بین افراد مختلف با شخصیت‌های متفاوت اجتماعی نیز با او همراه شده‌اند و یا اینکه مشکلاتی را برایش ایجاد کرده‌اند و یاغی، قهرمان این سریال باید از همه‌ی این درد و خستگی‌ها به‌سلامت عبور کند.

  • سریال آفتاب پرست

از‌جمله بهترین سریال های نمایش خانگی، آفتاب‌پرست است که در ژانر کمدی به کارگردانی برزو نیک نژاد تولید‌شده است. از بازیگران این مجموعه نیز می‌توان به پژمان جمشیدی، حامد وکیلی، الهام اخوان، آتیلا پسیانی، شبنم قربانی، گوهر خیراندیش، غلامرضا نیک‌خواه، باران کوثری و… اشاره کرد. داستان سریال آفتاب پرست به این صورت است که فردی به نام جواد پورشه که تازه از زندان آزاد‌شده است، تصمیم می‌گیرد که دیگر دزدی نکند.

اما به ناگاه پیشنهادی به این شخصیت می‌رسد که حتی دست‌به‌کارهای بدتر از دزدی می‌زند. گفتنی است که لقب پورشه برای این فرد که نقش آن را پژمان جمشیدی بازی می‌کند، به دلیل سرعت و قدرت این ماشین است که جواد پورشه آن را در دزدی سرلوحه خود قرار داده است.

  • سریال خون سرد

خون سرد از دیگر سریال های نمایش خانگی است که در ژانر پلیسی، ترسناک و اکشن؛ به کارگردانی امیرحسین ترابی تولید‌شده است. در این سریال بازیگرانی از‌جمله امیر آقایی، سارا بهرامی، شهرام حقیقت دوست، لیندا کیانی، امیررضا دلواری و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال جذاب نمایش خانگی، درباره‌ی داستان فردی است که افرادی که به آزار زنان می‌پردازند را شناسایی کرده و آن‌ها را به جزای اعمالشان می‌رساند. ضمناً گفتنی است که رنج سنی این سریال ۱۷ سال به بالا است.

سریال های نمایش خانگی

خلاصه مقاله

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با ویژگی‌های ایده‌آل یک سایت سریال های نمایش خانگی آشنا کنیم تا اگر در‌حال‌حاضر به دنبال یک سایت مناسب برای دانلود سریال ایرانی هستید، بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. ضمن اینکه همان‌طور که می‌دانید، در‌حال‌حاضر سریال‌های مختلفی در نمایش خانگی پخش می‌شوند که ما در این مطلب به بهترین‌ها اشاره کردیم اما به‌طور حتم دانلود بدون دردسر این نوع سریال‌ها نیاز به یک بستر مناسب دارد که پیشنهاد ما در این خصوص استفاده از سایت موویزفا است.

به‌طور‌کلی همه‌ی ما انتظار امکانات مناسب از سایت‌ سریال‌های نمایش خانگی داریم که انتخاب در این خصوص را حساس‌تر خواهد کرد. حال اگر نیاز به یک بستر ایده‌ال در این مورد دارید، از وب‌سایت پیشنهادی ما دیدن کنید.

نظرات