معجزه تزریق چربی در راز جراح

0

انتقال چربی ، پیوند چربی و لیپوفیلینگ عناوینی هستند که در حوزه تزریق چربی مورد استفاده قرار می گیرند  و این روشی است که در آن از چربی خود شخص برای پر کردن ناهمواری ها و شیارها استفاده می شود. تزریق چربی در بخش های مختلف از قبیل گونه های فرورفته ، شیارهای عمیق واقع در ناحیه بین بینی و دهان ، خطوط بین پلک های پایین و گونه استفاده می شود. همچنین یکی از رایج ترین موارد استفاده از تزریق چربی ، برای برجسته نمودن لب می باشد. ولی تزریق چربی تنها به ناحیه صورت محدود نمی شود و می توان تاثیرات معجزه آسای آن را در نواحی دیگر بدن از جمله دست ها و باسن نیز مشاهده کرد. راز جراحی در کنا سایت هایی مانند نی نی سایت برترین ها و نی نی بان و… در نظر داریم تا شما را با این تاثیرات شگفت انگیز در قالب مقاله ای جامع و کامل با عنوان معجزه تزریق چربیآشنا کنیم.

تزریق چربی

روند تزریق چربی در راز جراحی

چربی لازم با تزریق ، از طریق ایجاد یک یا چند برش ۳ تا ۵ میلی متری به دست می آید. به طور معمول ناحیه شکم یا قسمت داخلی ران به عنوان منابع اصلی تهیه چربی مورد نیاز محسوب می شود. چربی به دست آمده ، از طریق فیلتراسیون یا شستشو ، پردازش و فرآوری می شود. در نتیجه بافت چربی مایع ، خالص و آماده تزریق می گردد.

سپس چربی در محل مورد نظر تزریق می شود. چربی در بافت ها به طور مساوی در ناحیه مورد نظر توزیع می شود . این تزریق به صورت آرام آرام انجام می شود تا چربی تزریق شده به خوبی توسط بافت سالم احاطه شود. این کار باعث می شود که چربی پیوندی ، با بافت های اطراف که باید اکسیژن و مواد مغذی بافت چربی جدید را تامین کنند ، در تماس قرار گیرد.

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت ، که به آن پیوند چربی صورت نیز گفته می شود ، یک عمل جراحی است که در آن چربی از ناحیه دیگری از بدن گرفته می شود و قبل از انتقال مجدد به صورت ، پردازش و فراوری می گردد. این روش درمانی با قرار دادن این چربی طبیعی در صورت ، حجم را به مناطقی که در اثر روند طبیعی افزایش سن ، دچار پیری شده اند ، به صورت اضافه می کند و بدین ترتیب پوست جوان را برای فرد به ارمغان می آورد.

با افزایش سن ، بدن ، کلاژن کمتری تولید می کند. کلاژن ، پروتئینی  است که پوست را شفاف و جوان نگه می دارد. با کاهش سطح کلاژن ، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و بدین ترتیب ، چین و چروک و افتادگی در آن نمایان می شود. تزریق چربی به صورت ، یک راه فوق العاده برای پر کردن نواحی فرو رفته ، بهبود کانتور و کمک به بازگرداندن حجم در صورت ، به ویژه در مناطقی که به دلیل افزایش سن دستخوش فرو رفتگی شده اند ، می باشد.

اگر به دنبال راه حلی ماندگار و طولانی مدت برای درمان پیری چهره خود هستید ، تزریق چربی به صورت نتایج بهتری را نسبت به درمان های غیر جراحی مانند فیلر های پوستی به همراه خواهد داشت. با توجه به ماهیت چربی برگفته شده از نواحی دیگر بدن ، که همان چربی بدن خود شما می باشد ، تزریق چربی به صورت یک روش ارگانیک تر در مقایسه با فیلر های پوستی محسوب می شود.

بین ۵۰ تا ۷۰ درصد از سلول های چربی در فرایند تزریق چربی ، زنده باقی مانده و می توانند به منبع خونی دست پیدا کنند. دستیابی بافت چربی که به منبع خونی به این معنی است که آن بافت ، می تواند برای همیشه زنده مانده و مانند بقیه بافت ها به حیات خود ادامه دهد . نتایج بدست امده از فیلرهای پوستی بعد از شش ماه از بین می رود و برای حفظ نتیجه درمان ، تجدید آن امری الزامی می باشد.

تزریق چربی به صورت را می توان برای کسب نتیجه بهتر ، با روش های دیگر ترکیب کرد . این روند ها می تواند شامل لیفت صورت و بلفاروپلاستی ، بعنوان روندهایی برای کاهش دادن علائم رایج پیری در اطراف چشم و صورت می باشد.

راز جراحی توضیح میدهد در مورد چرا تزریق چربی به دست را انجام می دهیم ؟

از آنجا که در تزریق چربی ، منبع فیلر از بدن خود بیمار گرفته می شود ، احتمال بروز واکنش های آلرژیک بسیار کم است. نتایج به دست آمده از تزریق می تواند تا چندین سال ماندگاری خود را حفظ نماید. نتایج به دست آمده از تزریق چربی به دست در راز جراحی ، مثل سایر قسمت های بدن ، معمولاً پوستی نرم و طبیعی را به دست می دهد.

تزریق چربی

روند تزریق چربی به دست علاوه بر خلق پوستی نرم ، چین و چروک ها را نیز از بین می برد.

اگر چه روندهای زیادی برای معکوس کردن علائم پیری مضر برای دستان شما وجود دارد ، ولی تزریق چربی به دست ها ، به دلایل مختلف یک گزینه  بسیار عالی محسوب می شود. ابتدا ، ماده اولیه لازم در این روش ، برای پر کردن پشت دست ها ، از بدن خود شما گرفته می شود ، بنابراین احتمال اینکه بدن تان به آن حساسیت نشان  دهد ، بسیار کم است. همچنین ، می توانید نتایج دائمی از این درمان را انتظار داشته باشید. دستان شما بعد از تزریق چربی ، بسیار نرم و بی نقص به نظر می رسند و می توانید این گزینه را با سایر روند های درمانی برای مقابله با چین و چروک ، ترکیب کنید.

این روند بسیار فوق العاده ، ساده می باشد و اغلب تحت بی حسی موضعی انجام می پذیرد. برداشتن چربی نیز کمتر از نیم ساعت طول می کشد. برای تزریق چربی نیز تنها به نیم ساعت دیگر زمان نیاز داریم و شما چند ساعت پس از روند ، می توانید فعالیت های نرمال خود را دوباره از سر بگیرید.

تـزریق چربی به باسن

لیفت باسن برزیلی ، که به آن تزریق چربی به باسن نیز گفته می شود در راز جراحی میتوانید مشاهده کنید ، یک روش مقرون به صرفه برای برجسته نمودن باسن بوده و یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی محسوب می شود که این روزها در دسترس همگان  قرار دارد. زنان به ویژه ، از هر قشری در جستجوی بهترین راه برای دستیابی به اندامی شبیه به ساعت شنی هستند . آنها علاقمندند تا انحناهای بدن شان کاملاً بارز و متمایز از هم باشد و این همان چیزی است که تزریق چربی به باسن ، قادر به انجام آن است.

تزریق چربی به باسن می تواند باسن شما را پر نشان داده ، شکل داده و آن را به بالاترین حد برجستگی و جذابیت  برساند. این ویژگی ها از طریق تزریق چربی محقق می شود. از طریق روشی به نام لیپوساکشن ، چربی از سایر قسمت های بدن مانند کمر ، ران و شکم ، بیرون کشیده می شود. سپس این چربی استخراج شده ، تصفیه می گردد و مجدداً برای برجسته نمودن باسن به این اندام تزریق می شود.

آیا ارزش دارد که تحت جراحی تـزریق چربی به باسن قرار بگیریم؟

برخلاف سایر روش های پروتز باسن ، تـزریق چربی به باسن مزایای زیادی دارد. اولین دلیلی که مردم از روند تـزریق چربی بعنوان یک روش مقرون به صرفه برای برجسته تر نمودن باسن خود استفاده می کنند این است که با این روش ، می توانند تناسب بدن خود را بهبود بخشند. تـزریق چربی به باسن ، حجم و برجستگی این اندام  را افزایش می دهد و شکل رویایی شما  برای این اندام تان را محقق می نماید.

در تـزریق چربی به باسن ، می توانید چربی مورد نیاز را از  نقاط مختلف بدن خود از قبیل پهلو ها ، ران ، شکم و غیره به دست آورید.

پروتز باسن با ایمپلنت ، مطمئناً ظاهری غیر طبیعی را ایجاد می کند ولی تـزریق چربی به باسن ، نتیجه طبیعی تری را خلق می نماید.

نتیجه به دست آمده از تـزریق چربی به باسن ، بسیار سریع قابل مشاهده است ، به این معنا که مجبور نیستید ساعت های زیادی را در باشگاه بدنسازی صرف کنید تا بتوانید نتیجه ای شبیه به تـزریق چربی به باسن را به دست آورید.

منبع : راز جراحی  | Razjarahi.ir

نظرات