اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شب هامون با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم شب هامون : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم شب هامون با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی شب هامون همراه با اسامی عوامل با بازی نازنین فراهانی (آیدا) و رضا یزدانی و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم شب هامون

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شب هامون با نقش ها +عکس ها و داستان

تریلری روانشناسانه و فیلمی مستقل به کارگردانی حمیده معین فر و نویسندگی سمیه تاجیک محصول سال ۱۳۹۹ سینمای ایران است و از ۱۸ تیر ۱۴۰۱ انتشار داده شده است.

خلاصه داستان فیلم شب هامون

آیدا زنِ جوانی که در خیاطخانه‌ای کار می‌کند سعی دارد تا نوزاد بیمارش را از مرگ نجات دهد، اما فقری که به دلیل از دست دادن اندک پولش توسط یک شرکتِ سرمایه‌گذاری دچارش شده شرایط را برای او سخت‌تر کرده و نهایتاً مرگ نوزادش را رقم می‌زند. حالا آیدا به مردی که مسبب بحران مالی او و کارگران آن خیاطخانه است در پوسته‌ی قراری عاشقانه به قصد انتقام نزدیک می‌شود.

زمان پخش فیلم شب هامون

افتخارات

این فیلم در هفدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم‌های مستقل اروپا در پاریس موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم غیر اروپایی شده است.

اسامی بازیگران فیلم شب هامون

  • نازنین فراهانی
  • رضا یزدانی
  • و…

نازنین فراهانی

نازنین فراهانی زاده ۱۳۵۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. بعد از کلاس بازیگری با نمایشی بنام «جنبش هنفیه در کلکته» بروی صحنه رفت سپس سال ۱۳۷۹ در ۲۶ سالگی به فیلم «زیر پوست» رخشان بنی اعتماد دعوت شد. اما با فیلم «کنار هم می گذریم» در همین سال چهره اش را شناخته تر کرد. وی مجرد میباشد.

خلاصه فیلم شب هامون

نازنین فراهانی در فیلم شب هامون

رضا یزدانی

رضا یزدانی زادهٔ ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران خواننده، نوازندهٔ گیتار، آهنگساز و بازیگر اهل ایران است. او از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد. رضا یزدانی اولین آلبوم خود را به نام «شهر دل» در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد. او در سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی بوی گندم به کارگردانی محمدرضا خاکی حضور داشت و ترانه‌ای به نام خلیج فارس برای این فیلم سینمایی خواند. او برندهٔ جایزهٔ جشن سالانه موسیقی ما برای آلبوم «دوئل در آینه» به عنوان «بهترین آلبوم پاپ راک» در سال ۱۳۹۵ و انتخاب مردمی در سال ۱۳۹۶ شد. وی بازی در فیلم سینمایی «خوک» در سال ۱۳۹۶ تجربه نمود. او در سال ۱۳۹۷ در تئاتر «چند مسافر» به خوانندگی پرداخت. او در همین سال در فیلم سینمایی سوفی و دیوانه بازی و خوانندگی کرد. وی در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ نیز در سریال تلویزیونی «از یادها رفته» به خوانندگی و ایفای نقش پرداخت. او همچنین در تابستان سال ۱۳۹۸ در تئاتر «عاشقانه‌های خیابان» بازیگری و خوانندگی نمود. او در بیستمین جشن حافظ سال ۱۳۹۹ برندهٔ تندیس حافظ بهترین تیتراژ سریال و فیلم برای تیتراژ سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان با قطعه‌ای به نام «عشقت» شد. رضا یزدانی این تندیس را برای چهارمین بار دریافت کرد.

رضا یزدانی در فیلم شب هامون

دیگر عوامل

کارگردان : حمیده معین فر، تهیه‌کننده : علی لدنی، نویسنده : سمیه تاجیک، فیلم‌بردار : بهروز سیفی، تدوین‌گر : سامان فانی.

 

نظرات