بیوگرافی مهتاب کیان بازیگر و همسرش و آثار + خانواده عکس جدید و اینستاگرام

0

بیوگرافی مهتاب کیان بازیگر و همسرش و آثار + خانواده عکس جدید و اینستاگرام

مهتاب کیان بازیگر کیست و اهل کجاست؟ بیوگرافی مهتاب کیان بازیگر سریال روزی روزگاری مریخ و سریال جیران متولد دهه ۷۰ در تهران بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون اهل ایران و همسرش با عکس و تصاویر و سوابق شخصی و خانواده و هنری از شروع بازیگری و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب مجله حرف تازه میخوانید:

مهتاب کیان کیست

بیوگرافی مهتاب کیان بازیگر

تیرداد کیایی (mahtab kian) هنرپیشه و بازیگر جدید و نوظهور ایرانی در اواخر دهه ۷۰ در تهران متولد شد و اهل تهران است. او علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و از بازیگران جدید و تازه کار سینمای ایران محسوب میشود. وی در فیلم ها و سریال های کمتری بازی کرده که از جمله می توان به سریال جیران در نقش زنان حرمسرا و سریال روزی روزگاری مریخ در نقش پنتی، نمایش افلیا، و چند آثار دیگر نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی مهتاب کیان بازیگر

سوابق بازیگری

خانم مهتاب کیان بازیگری را از دهه ۹۰ و از تئاتر آغاز کرد. او دانش اموخته رشته بازیگری است و با بازی در سریال روزی روزگاری مریخ در نقش پنتی و در سریال جیران در نقش زنان حرمسرا به مخاطبان معرفی شد. او تاکنون در سینما تجربه کاری نداشته و تنها در دو سریال نمایش خانگی به نام های جیران و روزی روزگاری مریخ به ایفای نقش پرداخته است. نمایش افلیا و حملت و … از جمله سوابق تئاتری او محسوب میشود.

زندگینامه مهتاب کیان بازیگر

این هنرمند جوان در کنار بازیگری به ساخت فیلم کوتاه همت گماشته و توانسته فیلم کوتاه یک ثانیه جلوی دوربین ببرد.

فیلم کوتاه «یک ثانیه» به کارگردانی مهتاب کیان می باشد. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: در جمع چند جوان اتفاقاتى رخ می‌ده که لیلا متوجه می‌شه یک نفر داره همه رو بازى می‌ده، از همه می‌ خواد که به بالکن برن.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهتاب کیان، تهیه کننده: مهتاب کیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سپیده پریزن، بازیگران: على حافظ پور، دلیار رسائل، الهه کشرانى، مهتاب کیان، مدیر فیلم بردارى: آرش سیفى، دستیار اول فیلم بردار: عباس شیرمحمدی، صدابردار: محمد دوستدار، تدوین: مرتضى هاشمی، منشى صحنه: آیدا پالیزگر

ازدواج و همسرش

خانم کیان هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

عکس های مهتاب کیان

بازیگر نقش سرهنگ پنتی سریال روزی روزگاری مریخ

خانم کیان بازیگر نقش پنتی در سریال روزی روزگاری مریخ است که گریم سنگین و بازی خوب و منحصر بفردش نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. او با انتشار تصویر زیر در پیج اینستاگرامش نوشت: پنتی : گسل های مریخ یه تکون های گهواره ای بسیار ملایم و آرامش بخشی داره که اثرات روان درمانیم دارن پ ن : ی سر بیایید مریخ پیش پنتی تا صاحب بهترین ملک در مریخ بشید

او نقش سرهنگ پنتی یا پنتی پلیس در روزی روزگاری مریخ را بازی کرده است.

بازیگر نقش سرهنگ پنتی سریال روزی روزگاری مریخ

سریال جیران

مهتاب کیان در ادامه مسیر فعالیت های هنری خود در سریال جیران جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش کرده است. او در نقش یکی از زنان حرمسرا در دوران ناصرالدین شاه را بازی کرده است. اگرچه نقش مهم و چشمگیر در سریال جیران ندارد، اما توانسته با همین کوتاه، نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

فیلم ها و سریال های این بازیگر

  • فیلم کوتاه یک ثانیه (کارگردان)
  • سریال جیران
  • سریال روزی روزگاری مریخ

پیج اینستاگرام با عکس های جدید مهتاب کیان

صفحه رسمی و شخصی وی با نشانی mahtab kian در اینستاگرام و فیس بوک فعال است که میتوانید جدیدترین عکس ها و تصاویر این بازیگر را مشاهده نمایید

عکس های جدید مهتاب کیان در سریال جیران

اینستاگرام مهتاب کیان

سوابق مهتاب کیان بازیگر

همسر مهتاب کیان

عکس های جدید مهتاب کیان

نظرات