فیلم کامل/ لحظه پاره شدن طناب و سقوط دو دختر تاب سوار به دره را ببینید

0

فیلم سقوط دو دختر تاب سوار به دره در داغستان روسیه

انتشار ویدئویی از سقوط  دو دختر تاب سوار به دره عمیق در داغستان روسیه خبرساز شد در این کلیپ دو دختر گردشگر از روی تاب به دره سولاک داغستان در روسیه سقوط میکنند در فیلم زیر کامل ببنیید:

فیلم کامل/ لحظه پاره شدن طناب و سقوط دو دختر تاب سوار به دره را ببینید

۲ دختر توریست که برای بازدید از دره آمده بودند با پاره شدن ناگهانی طناب تاب به داخل دره سولاک در داغستان روسیه پرتاب شدند.

در فیلم زیر را ببینید:

ویدئویی در شبکه‌های اجنماعی در حال دست به دست شدن است که به ترند گوگل تبدیل شده که نشان می دهد ۲ دختر توریست که برای بازدید از دره آمده بودند با پاره شدن ناگهانی طناب تاب به داخل دره سولاک در داغستان روسیه پرتاب شدند. گفته میشود که عمق این دره ۱۹۰۰ متر و در داغستان روسیه واقع است

اما بنا به گفته ها گویا این دو خانم روی صخره‌ای افتادند و نجات پیدا کردند و از مرگ نجات پیدا کردند. و در جایی گفته شده است که یک نفر از دختران با کمک افراد حاضر در محل جان سالم به در برد.

داغستان یک جمهوری کوهستانی فوق العاده زیبا، ساندویچ بین قفقاز بزرگ و دریای خزر. در این مقاله، ما در طبیعت، جغرافیا و رودخانه ها از جمهوری تمرکز می کنند. به طور خاص، در سولاک – این گوهر آبی جنوب روسیه است.

در داغستان چند صد دریاچه بزرگ و کوچک واقع شده است که رودخانه سولاک یکی از آنهاست که به ۱۶۹ کیلومتر و مساحت حوضه آبریز و ۱۵۰۰۰ متر مربع است

در زمستان آب رودخانه بالا می آید از ماه مه تا سپتامبر کم آب (حداقل سطح آب) – از دسامبر تا مارس است.

نظرات