زمان پخش و تکرار سریال غیر محرمانه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزها و ساعات پخش

0

سریال غیر محرمانه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال غیر محرمانه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال غیر محرمانه از شبکه آی فیلم

این سریال به کارگردانی مسعود رسام و تهیه‌کنندگی امیر پروین‌حسینی محصول سال ۱۳۸۶ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه جذاب بار اول در سال ۱۳۸۷ از شبکه پنج تهران پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که بعد ۱۴ سال در خواست پخش آن را شاهد هستیم و قرار است به این واسطه در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال جوانی می شود. ناگفته نماند کلیه لوکیشن های سریال در تهران بوده است.

از جمله هنرمندان سریال می توان به یوسف تیموری،فریبا نادری،سعید پیردوست،سحر ولدبیگی،رضا توکلی،مهرداد ضیایی،ندا مقصودی،فلور نظری،مهران رجبی،جواد انصافی،احمدرضا اسعدی،ابراهیم زارعی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده افسری بازنشسته خودرویی را طراحی می‌کند که دارای قابلیتهای عجیب و منحصر به فردی است؛ ولی پیش از اینکه وی خودرو را ثبت کند یا دیگران را از این موضوع آگاه کند، از دنیا می‌رود. ورثه او که از این موضوع اطلاع ندارند، پس از مرگش تصمیم به فروش خودرو می‌گیرند؛ که همین موضوع سبب به وجود آمدن ماجراهای مختلف و اتفاقات جذابی می‌شود….

سریال غیر محرمانه

ساعت تکرار و زمان پخش سریال غیر محرمانه از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۴ قسمتی از چهار شنبه هرشب از ۱۸بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان سریال می توان به سوسن مقصودلو،ندا قربانی،شیوا خسرومهر،بهروز بقایی،عباس محبوب،رضا بنفشه‌خواه،محسن غلامی،فرزاد حاتمیان،یوسف بختیاری،جواد زیتونی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات