دانلود کامل سریال افسانه جومونگ قسمت ۴۷ چهل و هفتم با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل سریال افسانه جومونگ قسمت ۴۷ چهل و هفتم سریال جومونگ قسمت ۴۷ با پخش انلاین از تلوبیون و شبکه تماشا در ادامه ببینید که سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۹ از تلویزیون پخش میشود:

قسمت چهل و هفتم سریال جومونگ

دانلود کامل سریال جومونگ قسمت ۴۷ چهل و هفتم با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود بعد از پخش قسمت ۴۷ چهل و هفتم سریال چهل و هفتم سریال جومونگ اضافه شد

۱۴ تیر ۱۴۰۱ قسـمت چهل و هفتم سریال افسانه جومونگ (قسمت ۴۷) شبکه تماشا حوالی ساعت ۱۹ پخش میشود که میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه تماشا ببینید:

لینک پخش آنلاین قسمت چهل و هفتم سریال افسانه جومونگ:

.

.

سريال افسانه جومونگ داستان شخصی به نام «جومونگ» است که با جمع کردن ارتش نظامی، ساخت سلاح آهنین و تاسیس سلسله گوگوریو توانست فرمانروایی منچوری و بخش زیادی از شبه جزیره کره را به دست بگیرد.

این سریال کره‌ای در ژانر حماسی، رزمی با بازی «سانگ ایل گوک» که نقش اصلی را ایفا می‌کند، یکی از پرطرفدارترین سریال‌ها نه تنها در کره‌جنوبی بلکه در بسیاری از کشورها جزء پربیننده‌ترین سریال‌ها قرار گرفته است.

این سریال تاریخی از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ در شبکه کره‌ای ام‌بی‌‌سی کره‌جنوبی به نمایش درآمد. در ابتدا قرار بود این مجموعه در ۷۰ قسمت پخش شود و با توجه به استقبال مردم، شبکه ام‌بی‌‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد. حق پخش تلویزیونی این سریال به قیمت ۸ میلیون دلار در مارس ۲۰۰۶ به شبکه‌های محلی ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ، ویتنام، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، مالزی و برونئی فروخته شد همچنین این سریال از شبکه AZN در آمریکا هم به نمایش درآمد و در ایران هم طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است…

سریال جومونگ علاوه بر فروش خوبی که در کشورهای مختلف داشت، از طریق اجازه دادن استفاده از نام تجاری‌اش به سازندگان لوازم آرایشی و حتی مواد غذایی و نوعی محصول برنج تا سال ۲۰۰۷ بیش از ۳۰۰ میلیون وون نصیب تهیه‌کنندگان آن کرد. به طور حتم با دیدن این سریال به خصوص در ایام نوروز، با داستان سریال آشنا شده‌اید، اما بهتر است بدانید که این سریال برخلاف نامش که افسانه است یک داستان واقعی از کره باستان می‌باشد.
داستان و مضمون این سریال براساس یک داستان افسانه‌ای و اساطیری کره است که از یک لوح سنگی برگرفته شده. در واقع جومونگ موسس سلسله «گوگوردیو» است که دهها سال قبل از میلاد با نام کامل «دانگمیونگ سئونگ وانگ» ملقب به «جومونگ» یا «چومونگ» یا سانگائی متولد شد.

بر روی لوح سنگی آمده است: پدر جومونگ «هه موسو» (به معنی پسر آسمان) و مادرش یوها (به معنی دختر خدای رودخانه) است. «هه‌موسو» یک فرد مهاجر بوده و قصد داشته کشوری را بنا کند. پس ابتدا ارتشی تشکیل می‌دهد اما مورد خشم پادشاه قرار می‌گیرد از سوی دیگر با فرزند پادشاه گوموا دوست صمیمی بود. او در حین جنگ با «یوها» دختر رئیس قبیله‌ای آشنا شده و مخفیانه ازدواج می‌کند و یوها باردار می‌شود و پس از آن «هه‌موسو» پدر جومونگ در جنگ زخمی،نابینا و مفقود می‌شود.
بعد از مرگ پادشاه، گوموا؛ پسر پادشاه بر تخت می‌نشیند و «یوها» را به عنوان همسر دوم خود برمی‌گزیند و به دروغ به همگان اعلام می‌کند که «یوها» از وی باردار شده است.

نظرات