فیلم کامل لحظه سیلی زدن ویل اسمیت به صورت مجری اسکار ۲۰۲۲ را ببینید

0

ماجرای فیلم جنجالی سیلی ویل اسمیت به صورت کریس راک مجری اسکار ۲۰۲۲ را ببینید که به علت مسخره کردن موهای سر همسرش جیدا اسمیت توسط کریس راک مجری مراسم اسکار ۲۰۲۲ و کمدین رخ داد. فیلم کتک کاری ویل اسمیت در مراسم اسکار را ببینید

فیلم کامل لحظه سیلی زدن ویل اسمیت به صورت کریس راک مجری اسکار 2022 را ببینید

فیلم کامل لحظه سیلی زدن ویل اسمیت به صورت کریس راک مجری اسکار ۲۰۲۲ را ببینید

ویل اسمیت در مراسم اسکار در واکنش به تمسخر موهای همسرش توسط کریس راک مجری مراسم اسکار ۲۰۲۲ به صورت او سیلی زد و مشتی محکمی بر دهان و فک خواباند که بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است. اما ماجرای سیلی ویل اسمیت به صورت مجری اسکار و علت آن چیست که در ادامه با جزئیات کامل بخوانید

فیلم کامل کتک زدن مجری مراسم اسکار توسط ویل اسمیت

او بعد از آنکه کریس راک پشت میکروفون درباره کچل بودن همسرش شوخی کرد به روی صحنه رفت و به صورت کریس راک سیلی زد که در ویدئوی زیر ببنید:

دانلود ویدئو

گفتنی است که جادا پینکت، همسر ویل اسمیت، مبتلا به بیماری «آلوپسی» است و به همین دلیل موهای خود را از دست داده است.

نود و چهارمین دوره مراسم اسکار که ۲۷ مارس ۲۰۲۲ برگزار شد با حواشی و جنجال آفرینی ویل اسمیت بهترین بازیگر مرد سال ۲۰۲۲ همراه شد.

عکس ویل اسمیت، هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم شاه ریچارد، در حال سیلی زدن به صورت کریس راک، هنرپیشه و مجری مراسم اسکار  به یکی از پربازدیدترین عکس های روز تبدیل شد

عذرخواهی کریس راک از ویل اسمیت

مجری صاحب نام مراسم اسکار که در حین اجرا از ویل اسمیت، بازیگر برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد کتک خورد، در پشت صحنه مراسم او از اسمیت عذرخواهی کرد و به گریه افتاد.

ویل اسمیت پس از سیلی زدن به کریس راک، برای اولین بار برنده جایزه اسکار شد. ویل اسمیت که حرفه بازیگری خود را در سال ۱۹۹۰ در یک برنامه ویژه در شبکه ای‌بی‌سی آغاز کرد و به یکی از پول‌سازترین و پرکارترین ستاره‌های اکشن و تهیه کننده هالیوود تبدیل شد،

ویل اسمیت، بازیگر هالیوود، در مراسم اسکار به صورت کریس راک که طبق روال همیشگی اسکار مشغول شوخی با فیلم‌ها و بازیگران بود، سیلی زد و دقایقی بعد جایزه بهترین بازیگر مرد سال را گرفت.

ماجرا و علت سیلی زدن

کریس راک با جیدن اسمیت، همسر ویل، درباره مدل موهای او (که از ته زده بود) شوخی کرد و گفت امیدوارم در فیلم «جی آی جو ۲» او را ببیند، اشاره به فیلمی با بازی دمی مور در دهه هشتاد درباره یک سرباز زن که موهایش را از ته زده بود. با اینکه اسمیت در ابتدا به این شوخی خندید اما به نظر می آید جیدن که به دلیل یک بیماری مجبور به زدن موهایش شده چندان از این شوخی لذت نبرد. لحظاتی بعد اسمیت روی صحنه آمد و سیلی محکمی به صورت کریس راک زد و بعد از نشستن با فریاد گفت: «اسم زن من را به زبان کثیفت نیاور»

در ابتدا همه فکر می کردند این یک شوخی است، اما فریاد های اسمیت و هشدار او به راک نشان داد که ماجرا جدی شده است. کار به جایی رسید که در نسخه پخش شده در تلویزیون آمریکا، کارگردان اسکار صدای صحنه را کاملا قطع کرد.

فیلم سیلی ویل اسمیت به صورت کریس راک مجری اسکار 2022 را ببینید

عذرخواهی ویل اسمیت از آکادمی اسکار

ویل اسمیت که در اسکار امسال برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی در فیلم «شاه ریچارد» شد، بعد از مراسم در صحبت‌هایی درباره سیلی‌اش به کریس راک گفت: «عشق مجبورت می‌کنه کارهای دیوانه‌واری بکنی.» او همچنین خودش را مثل نقشش در فیلم «شاه ریچارد» مدافع خانواده‌اش معرفی کرد. او از آکادمی و نامزدهای اسکار عذرخواهی کرد ولی از کریس راک پوزش نخواست. اسمیت در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «دنزل واشنگتن چند دقیقه پیش به من گفت: شیطان دقیقا وقتی در اوج هستی سراغت می‌آید.»

علت تراشیدن موی سر جیدا اسمیت همسر ویل

جیدا همسر ویل اسمیت، به دنبال حواشی مراسم اسکار و حمله همسرش به مجری مراسم، در صفحه شخصی خود، علل تراشیدن موی سرش به خاطر بیماری را توضیح داد.

او نوشت به دلیل بیماری آلوپسی مجبور به تراشیدن موی سر خود شده است.

 

نظرات