اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تصور با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

فیلم سینمایی تصور : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم تصور با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم تصور همراه با اسامی عوامل با بازی لیلا حاتمی ، مهرداد صدیقیان و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم تصور

اسامی بازیگران فیلم تصور با بیوگرافی و نقش ها +عکس ها و داستان

این فیلم به کارگردانی علی بهراد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۴۰۱ است. و در ژانر عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است و به زودی اکران خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم تصور

این فیلم روایت مرموز دو شخصیت است که زندگی‌شان تنها در طول تاکسی‌سواری‌ شبانه‌شان در تهران تلاقی پیدا می‌کند، «تصور» بیننده را تشویق می‌کند تا هوای اسرارآمیز داستان را در آغوش بگیرد و به طرز بازیگوشانه‌ای از افشای دقیق آن‌چه در حال روی دادن است،امتناع می‌کند.»

اما این فیلم برای حضور در بخش هفته منتقدین جشنواره کن ۲۰۲۲ انتخاب شد.

فیلم سینمایی تصور

فیلم تصور ساخته علی بهراد تفاوتش با اغلب فیلم‌های راه یافته به جشنواره‌های جهانی به خصوص کن در این است که از سیاست و دلایل فرامتنی پیروی نمی‌کند.

بیوگرافی بازیگران فیلم تصور

  • لیلا حاتمی
  • مهرداد صدیقیان
  • و…

حضور در جشنواره کن ۲۰۲۲

این به زودی در ایران نیز اکران خواهد شد و طبق اعلام جشنواره کن ۲۰۲۲، «تصور» دو نمایش در روز‌های ۲۳ و ۲۴ می (۲ و ۳ خرداد ۱۴۰۱) از ساعت ۸:۳۰ در سالن «اسپیس میرامار» خواهد داشت.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی زادهٔ ۹ مهر ۱۳۵۱ بازیگر ایرانی است. او یکی از برجسته‌ترین بازیگران ایرانی در جهان است و افتخارات مختلفی از جمله دو جایزهٔ جشنواره فیلم فجر و یک جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده‌است. او در سال ۱۳۹۱ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را دریافت کرد. حاتمی فعالیت بازیگری در سینما را در ۱۲ سالگی با به تصویر کشیدن کودکی کمال‌الملک در کمال‌الملک (۱۳۶۲) آغاز کرد.نقش‌آفرینی حاتمی در درام جدایی نادر از سیمین (۱۳۸۹) نقطهٔ عطفی در حرفه‌اش بود و جوایز گوناگونی نظیر خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را به‌طور مشترک همراه گروه بازیگران زن این فیلم برایش به ارمغان آورد. در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا هنرپیشه سینمای ایران ازدواج کرد. وی دارای دو فرزند به نام‌های مانی و عسل است.

لیلا حاتمی

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد.

همچنین در مجموعه تلویزیونی پرانتز باز در سال ۱۳۸۹ برای اولین بار در تلویزیون حضور پیدا کرد. وی مجرد است.

مهرداد صدیقیان

دیگر عوامل

علی بهراد، نویسنده و کارگردان

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

و..

نظرات