معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بعد از تو

0

فیلم “بعد از تو” یا One Night In Tehran، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی فرهاد نجفی و همچنین تهیه کنندگی محمد احمدی است. این فیلم در ژانر درام- عاشقانه در سال ۹۸ ساخته و یک سال است که در انتظار اکران است. این فیلم که برنده دو جایزه مهم بین الملی شده است، حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”بعد از تو” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بعد از تو

 

خلاصه داستان

فیلم “بعد از تو” روایت دختری به نام “لیلا” است. در شب تولد، لیلا ساعات خلوتِ شهر شلوغ را همراه یک غریبه در جست‌وجوی عشق، آرامش و صداقت پرسه می‌زند. او به فکر ملاقاتی دوباره با مردی است که دوستش دارد، اما وقتی فاصله رخ می‌دهد دیگر هیچ چیز چنان که به نظر می‌رسد نیست.

داستان فیلم بعد از تو

نجفی، کارگردان این فیلم گفت:” “بعد از تو” یک درام اجتماعی و عاشقانه است و به روابط امروزی می‌پردازد. همه آدم‌ها به‌نوعی درگیری عاطفی دارند، یا در گذشته این اتفاق افتاده یا درگیر آن هستند یا می‌خواهند در آینده درگیر این روابط شوند. بنابراین موضوع کاملاً امروزی است و ما از بعد روانشناسانه نیز به این موضوع پرداخته‌ایم. از سوی دیگر تلاش کردیم جنبه آگاهی‌بخشی نیز داشته باشد. ”

 

اسامی بازیگران فیلم بعد از تو

اسامی بازیگران فیلم بعد از تو

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: فرهاد نجفی، تهیه کننده مهمد احمدی، فیلمبردار: روزبه رایگا، موسیقی: کارن همایونفر، تدوین: بهرنگ سنجابی، دستیار تدوین: پیوند اقتصادی، طراحی ترکیب و صدا: علیرضا علویان، دستیار صداگذاری: بهزاد مهدی زاده، عکاس: بهرنگ دزفولی.

نظرات