اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تروا (ایرانی) با نقش + داستان و عوامل

0

فیلم تروا (۱۳۹۹) : خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم تروا (ایرانی) با بازی لیندا کیانی، مهدی زمین پرداز، علی استادی، افسانه چهره آزاد، پیام احمدی نیا و توماج بهزاد دانشی با بیوگرافی و عکس ها و نقش های بازیگران فیلم سینمایی تروا همراه با اسامی عوامل و زمان پخش از شبکه سه ۱۴۰۲ و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم ایرانی تروا

اسامی بازیگران فیلم تروا با نقش

اسامی بازیگران فیلم تروا با نقش

اسامی بازیگران فیلم ایرانی تروا عبارتنداز:

  • لیندا کیانی
  • مهدی زمین پرداز
  • علی استادی
  • افسانه چهره آزاد
  • پیام احمدی نیا
  • توماج بهزاد دانشی
    و … به هنرمندی پرداخته اند

در فیلم تروا بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: لیندا کیانی، مهدی زمین پرداز، علی استادی، افسانه چهره آزاد، پیام احمدی نیا و توماج بهزاد دانشی … به هنرمندی پرداخته اند

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تروا (ایرانی) با نقش + داستان و عوامل

«تروا» نام یک فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی محمد علیزاده فرد و تهیه کنندگی یوسف منصوری است درباره زندگی محمد مجری تلویزیون و گروهک منافقین است که در سال ۱۳۹۹ تولید شده و در همان سال برای اولین بار از جشنواره فجر ۹۹ اکران شده و پس از آن بارها از شبکه های مختلف به نمایش درامده است و حالا امروز ساعت ۱۴ از شبکه ۳ سیما روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان این اثر “ محمد علیزاده فرد و تهیه کنندگی یوسف منصوری ساختهٔ سال ۱۳۹۹ است و بازیگران آن را “جواد هاشمي، فرشيد زارعي فر، فقيهه سلطاني، شهرام عبدلي، مهران احمدي و نسرين نكيسا” تشکیل می دهند

تروا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد علیزاده فرد و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

موضوع و خلاصه داستان فیلم تروا (ایرانی)

داستان فیلم درباره محمد پس از سال‌ها انتظار قرار است امشب به آرزوی خود برسد و قبل از سریال اوشین به عنوان مجری در تلویزیون ظاهر شود. اما بهادر یکی از اعضای سازمان منافقین به دنبال اوست و سرنوشت او به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد…

بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی تروا

  • مهدی زمین پرداز

بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی تروا

مهدی زمین پرداز بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر است.شروع به کار وی در مستند آخرین روزهای زمستان بود و همکاری وی با محمدحسین مهدویان ادامه داشت.وی در فیلم ماجرای نیمروز نقش مسعود را ایفا و سپس در لاتاری (فیلم ۱۳۹۶) در نقش سامی ایفای نقش کرد.زمین پرداز برای نخستین بار در فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» در نقش اول یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت.

  • لیندا کیانی

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تروا (ایرانی) با نقش + داستان و عوامل

لیندا کیانی بازیکر سینما و تلویزیون در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و ۴ برادر است.وی تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

  • افسانه چهره آزاد

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تروا (ایرانی) با نقش + داستان و عوامل

افسانه چهره آزاد بازیگر سینما و تلویزیون وی با نام اصلی افسانه نعمت ناصر متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال های بدون خانه» شروع کرد.

زمان پخش

فیلم سینمایی «تروا» به کارگردانی «محمد علیزاده فرد»، دوشنبه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

دیگر عوامل

از جمله دیگر عوامل «تروا» می‌توان به تهیه‌کننده: یوسف منصوری، نویسنده و کارگردان: محمد علیزاده، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: فرید سعادتمند، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: حسین بشاش، طراحی و ترکیب صدا: محمدمهدی جواهری زاده، طراح صحنه و لباس: جعفر محمدشاهی، مدیر جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طرح جلوه‌های بصری: علی سجادی، عکاس: پوریا رفیع زاده و جانشین تهیه‌کننده: حسام الدین پوراسمعیلی اشاره کرد.

نظرات