ماجرای کامل علت دستگیری و جرم برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد

0

ماجرای کامل علت دستگیری و جرم برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد و جزئیات کامل علت دستگیری حمیدرضا مقصودی برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد را در ادامه بعد از انتشار فیلم جنجالی ببینید

ماجرای کامل علت دستگیری و جرم برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد
ماجرای کامل علت دستگیری و جرم برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس بوده که روز گذشته فیلمی از لحظه دستگیری برادرش در پمپ بنزین سر و صدای زیادی در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای داشت.

گفته می‌شود وقتی که ماموران نیروی انتظامی اقدام به دستگیری برادر خانم نماینده مردم بروجرد کردند این نماینده از اعمال قانون جلوگیری کرده است و سعی کرده که اجازه این کار را به ماموران نیروی انتظامی ندهد.

گفته می‌شود که برادر خانم مقصودی به جرم کلاهبرداری به ۵ سال حبس محکوم شده است که حکم جلب او را به ماموران نیروی انتظامی داشته و سپس برای دستگیری و اقدام کرده‌اند .

برادر ایشان تصمیم داشته که از شهر خارج شود و برای همین منظور با خودروی خواهر خود دست به چنین کاری زده است.

خانم مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس که این اتفاق واکنش نشان داد و گفت زمانی که در پمپ بنزین برای سوختگیری حضور داشتیم به صورت عجیب اقدام به دستگیری برادرم کردند و سپس هجوم آورده و شروع به ضرب و شتم و بنده و برادرم نمودند و همچنین چادر را از سر من کشیدند.

قطعاً این حرکت یک حرکت از پیش تعیین شده بوده است و برای تخریب چهره بنده این کار را کرده اند و کسی هم که مشغول فیلمبرداری شده کاملا مشخص است که این فیلم را اذیت کرده است قطعاً این اتفاق از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد تصریح کرد: صراحتاً اعلام می‌نمایم که فاطمه مقصودی نماینده این شهرستان قصد سیاه‌نمایی و کارش جرم بوده که در فیلم‌های پخش‌شده نیز کاملاً مشخص است که وی برادر خود را فراری دهد که علیه این نماینده نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: همچنین صورتجلسه تخلف فاطمه مقصودینماینده بروجرد در مجلس را برای شورای نگهبان ارسال کردیم.

نظرات