بیوگرافی و عکس های سایه همسر سابق ساسی مانکن و مادر برسام

0

سایه همسر سابق ساسی مانکن و مادر برسام کیست +‌بیوگرافی و عکس سایه همسر سابق ساسان یافته و پسرش برسام و پیج اینستاگرام و ماجرای آشنایی و ازدواج و حواشی جنجالی وی را در این بخش میخوانید

سایه همسر ساسی مانکن و مادر برسام یافته کیست +‌بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام

بیوگرافی سایه همسر ساسی مانکن

ساسی مانکن خواننده جنجالی و مبتذل که با انتشار موزیک ویدئوها و ترانه های منشوری و نامتعارف اینروزها باعث سروصدای زیادی شده، بر اساس مدارک و اسناد خانمی به نام سایه، دارای یک پسر به نام برسام است.

سایه همسر سابق ساسی است که حاصل این ازدواج یک پسر به نام برسام است.

سال گذشته خبر زنی به نام سایه به عنوان همسر ساسی مانکن معرفی شده بود که این خواننده برای اقامت در آمریکا با خانمی به اسم سایه ازدواج می‌کند. سایه باردار می‌شود و پس از این که اقامت آمریکا برای یافته فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند.

ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود. این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام «برسام» یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است.

گفته می‌شود سایه همسر سابق ساسی خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است.”

عکس برسام پسر ساسی

بیوگرافی و عکس های سایه همسر سابق ساسی مانکن و مادر برسام

عکس و فیلم جدید برسام یافته پسر ساسی مانکن

بعد از انتشار موزیک ویدئوی مبتذل ساسی مانکن، مریم عباسی وکیل خانواده سایه در پست اینستاگرام این گونه نوشت: فیلم جدید از برسام یافته، تنها پسر ساسان یافته (ساسی مانکن) امروز صبح در لندن

سایه، مادر برسام اجازه نمیده که برسام ترانه های باباشو گوش بده!

فیلم ابد و یک روز نماد درد و بدبختی مردم و جامعه اس. از آدمی که بچه ی خودشو ول کرده و گردن نمیگیره،

بیش از این انتظار نمیره که همچین آهنگ هایی بسازه.

چقدر از اینکه برسام تو فیلم بجا اینکه از موزیک های مزخرف باباش بخونه، از اندی می خونه و میگه اندی رو دوست داره، خوشحال شدم.
او همچنین نوشت: سایه اجازه نمیده که تنها پسر ساسی مانکن آهنگها و ترانه های باباش رو گوش بده…

شما هم حواستون باشه که چه سمی دارید به روح و روان بچه هاتون وارد می کنید…

ترانه هایی که در مورد چشم های قرمز و علف و اول اینستا و بعد کتاب هستند،

و یا در آن از پورن استار استفاده میشه، مناسب برای نه تنها بچه ها، بلکه کل جامعه نیستند.

ازدواج با بیتا

لازم به ذکر است که ساسان یافته مدتی است که با دختری به نام بیتا ازدواج کرده است.

این خبر در کلیپی در فضای مجازی با عنوان ” ساسی مانکن هم بلاخره ازدواج کرد ” منتشر شده که در آن خواننده پاپ آن ور آبی در یک مراسم عروسی در کنار عروس دیده می شوند و در نهایت با انتشار تصاویر و کلیپ های بعدی جشن تولد، مشخص شد که ازدواج ساسی صحت داشته و او با زنی به نام بیتا ازدواج کرده است.

ساسان یافته خواننده زیر زمینی ، متولد ۲۷ آبان سال ۱۳۶۷ در اهواز، معروف به ساسی مانکن است که چند سالی است در خارج از ایران به فعالیت های هنری اش ادامه می دهد. موزیک جنتلمن و توکیو تهران ساسی با حضور بازیگر زن فیلم های مستهجن آمریکایی، خیرا با واکنش ها و انتقادات زیادی روبرو شده است

 

نظرات