معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خط ویژه + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “خط ویژه”، فیلمی به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۱ ساخته شد. و برای اولین بار در اسفند ۱۳۹۲ در سینماهای ایران به اکران درآمد. حالا این فیلم قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دیقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم خط ویژه + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

کاوه (هومن سیدی) نابغه علوم کامپیوتری به همراه خواهر (هانیه توسلی) و شوهرخواهرش (مصطفی زمانی) تحت شرایط خاصی حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم (سام قریبیان) را هک می‌کنند.

داستان فیلم خط ویژه

محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیرقانونی رو می‌آورد، اما این پول هنگفت در اختیار هفت جوان قرار می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به وجود می‌آورد.

 

اسامی بازیگران فیلم خط ویژه

اسامی بازیگران فیلم خط ویژه

 

دیگر عوامل

کارگردان: مصطفی کیایی، تهیه کننده: منصور لشکری قوچانی، فیلم‌نامه‌نویس: مصطفی کیایی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، صدابردار: امیر نوبخت، چهره‌پرداز: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری و رعنا امینی، جلوه‌های ویژه میدانی: گروه ۱۳، تدوین: نیما جعفری‌جوزانی، صداگذاری: مهران ملکوتی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، جلوه‌های ویژه بصری: کامران سحرخیز و امیر سحرخیز عکاس: محمد فوقانی.

 

زمان پخش فیلم خظ ویژه

فیلم “خط ویژه” قرار است برای اولین بار (دوشنبه ۵ خرداد ماه) از شبکه آی فیلم راس ساعت ۲۳:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ باز پخش شود.

نظرات