اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم +‌خلاصه داستان و عکس جدید

0

جدول پخش، ساعت تکرار، داستان و بازیگران سریال لطفا دور نزنیم و عوامل آن

سریال لطفا دور نزنیم مجموعه ای است که سالهای قبل پخش شده و اکنون نیز وارد کنداکتور پخش شبکه آی‌ فیلم شده است و قرار است از امشب از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. این سریال از چهارشنبه ۲ اسفند ماه، هر روز ساعت ۱۷ از شبکه آی‌فیلم به نمایش درمی آید.

لطفا دور نزنیم به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی، با بازی محمد کاسبی بازیگر نقش سیف الله، زهره حمیدی بازیگر نقش ناهید و جواد عزتی بازیگر نقش کامیار، آناهیتا همتی بازیگر نقش گلنوش و ..ساخته شده است.

سریال لطفا دور نزنیم

این مجموعه یکی از سریال های تلویزیونی سال ۱۳۸۸ شبکه تهران می باشد. مهدی مظلومی کارگردان کار، ساخت چندین مجموعه روتین را در کارنامه دارد و یکی دو تله‌فیلم هم جلوی دوربین برده است. از ویژگی‌های این سریال، حضور فرهاد آئیش به عنوان مشاور کارگردان است.

بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

اسامی بازیگران اصلی این سریال عبارتند از :

محمد کاسبی (سیف الله خان)بازیگر سریال لطفا دور نزنیم
مهران رجبی (اردشیر)
محمدرضا هدایتی (اصغر)
آناهیتا همتی (گلنوش)
بهزاد رحیم خانی (داراب)
زهره حمیدی (ناهید)
جواد عزتی (کامیار)
نعیمه نظام‌ دوست
ویدا شهشهانی
فریده دریامج

سریال لطفا دور نزنیم

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم

در خلاصه این سریال تلویزیونی آمده است: «شخصیت اصلی پیرمرد ۷۰ساله‌ای است که ازدواج نکرده و بچه‌ای ندارد ولی چهار برادرزاده دارد که آنها را مثل بچه‌هایش دوست دارد. او به مسافرت علاقه زیادی دارد، ولی به وسایل نقلیه اعتماد ندارد و به طرق مختلف از آنها دوری می‌کند، چون همه اجدادش از زمان ارابه تا حال که وسایل نقلیه جدید و مدرن به بازار عرضه شده، بر اثر تصادف با وسایل نقلیه مختلف جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند. برای همین پای پیاده به مسافرت می‌رود و همین مشکلات مختلفی را برای او و همراهانش به وجود می‌آورد.»

سریال لطفا دور نزنیم

جدول زمان پخش سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم

این اثر برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۸ از شبکه تهران پخش شد و یکی از اهداف آن ترویج فرهنگ‌سازی ترافیکی بود. اگر به اطلاعات بیشتری از جدول پخش، ساعت تکرار، داستان و بازیگران و عوامل آن هستید این مطلب مناسب شماست.

سریال کمدی ایرانی لطفا دور نزنیم به کارگردانی مهدی مظلومی از چهارشنبه ۲ اسفند ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. لطفا دور نزنیم هر روز ساعت ۱۷ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و ساعت تکرار آن ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۹:۰۰ صبح روز بعد مشخص شده است.

تعداد قسمت های سریال

لطفاً دور نزنیم مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی مهدی مظلومی می‌باشد که در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در سال ۱۳۸۸ از شبکه تهران پخش شد. این سریال از جمله سریال‌هایی است که با هدف فرهنگ‌سازی ترافیکی ساخته شده است. تهیه‌ کنندگی‌ مجموعه تلویزیونی لطفا دور نزنیم را سیدامیر پروین‌ حسینی به عهده داشته است.

سریال لطفا دور نزنیم

نویسنده فیلمنامه رضا مقصودی و موضوع اصلی سریال، مناسبات و روابط اجتماعی است. شخصیت اصلی «لطفا دور نزنیم» پیرمرد ۷۰ ساله‌ای است که ازدواج نکرده و هیچ بچه‌ای هم ندارد ولی ۴ تا برادرزاده دارد که آنها را مثل بچه‌هایش دوست دارد.

عکس جدید بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

سریال لطفا دور نزنیم

او که به مسافرت علاقه زیادی دارد، خیلی از شهرهای ایران را گشته ولی به وسایل نقلیه اعتماد ندارد و به طرق مختلف از آنها دوری می‌کند، چون همه اجدادش از زمان ارابه تا حال که وسایل نقلیه جدید و مدرن به بازار عرضه شده، بر اثر تصادف با وسایل نقلیه مختلف جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند.

عوامل سریال لطفا دور نزنیم

تهیه کننده: سید امیر پروین‌ حسینی

نویسنده: رضا مقصودی

مشاور کارگردان: فرهاد آئیش

تدوین: مهدی اسلامی

موسیقی: مهرداد بلوچیان

مدیر تولید: بهرام محمدی پور

مدیر تدارکات: امیر تجربه

دستیار اول وبرنامه ریز: بهنود محمدی پور

منشی صحنه: شیدایوسفی

دستیار ۲ کارگردان: مرتضی ناظری

مدیر تصویر برداری: فریبرز سیگارودی

عکاس: سمیه جعفری

نظرات