راهنمای خرید اکسسوری لوکس برای خانم‌ها و آقایان

0

راهنمای خرید اکسسوری لوکس برای خانم‌ها و آقایان

ساعت مچی و عینک دودی دو مورد از بهترین اکسسوری های کاربردی برای خانم‌ها و آقایان هستند. انتخاب یک ساعت مچی مردانه یا زنانه می‌تواند نشان‌دهنده موقعیت و اعتبار اجتماعی شما باشد. استفاده از ساعت مچی در استایل نشان از وقت‌شناسی و وظیفه‌شناسی شما است. همچنین عینک دودی علاوه بر محافظت از چشمان شما، جذابیت استایلتان را نیز تا میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. در ادامه نکاتی مهم برای راهنمای خرید ساعت مچی مردانه و زنانه و عینک آفتابی معرفی می‌کنیم. این نکات به شما کمک می‌کند خریدی ایده‌آل داشته باشید.

 خرید اکسسوری

ساعت مچی

ساعت‌ها یکی از اکسسوری‌ هایی هستند که می‌توانند ظاهر ما را تکمیل یا حتی زیباتر کنند. چه برای موقعیت‌های رسمی و چه برای فعالیت‌های روزانه، انتخاب یک ساعت مناسب ما را جذاب‌تر و با اعتماد نفس‌تر می‌کند. هنگام انتخاب ساعت مچی، ممکن است چندین مورد از جمله مدل، جنس، یا برند موردتوجه قرار گیرد. نه‌تنها این، بلکه اندازه ساعت نیز فاکتور مهم دیگری است که باید در نظر گرفت. برخی نکات می‌تواند شما را در انتخاب ساعت مچی زنانه و مردانه راهنمایی کند تا خریدی ایده‌آل داشته باشید.

انتخاب ساعت

هنگام انتخاب ساعت مچی  مردانه یا زنانه، هیچ  قوانین سختگیرانه‌ای وجود ندارد که مجبور به رعایت آن باشید. به‌طورکلی، همیشه باید مطمئن شوید ساعتی که انتخاب می‌کنید به‌راحتی دور مچ دست شما قرار می‌گیرد و نه خیلی سفت، نه خیلی شل باشد. اگر ساعت از مچ شما سر بخورد یا در صورت استفاده طولانی‌مدت اثر دردناکی از خود به‌جای بگذارد، متوجه خواهید شد که اندازه آن اشتباه است. همچنین، باید اطمینان حاصل کنید که اندازه قطر ساعت و اندازه بند متناسب با مچ دست شما به نظر می‌رسد. بااین‌حال، فقط در معاینه بصری اکتفا نکنید. شما می‌توانید برای انتخابی دقیق‌تر مچ دست خود را اندازه‌گیری کنید.

خرید اکسسوری

نحوه اندازه‌گیری مچ دست

در مورد انتخاب قاب ساعت، ضخامت قاب و ضخامت بند، دانستن سایز مچ دست به شما در انتخاب سایز مناسب ساعت کمک زیادی می‌کند. اندازه‌های مچ دست را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد: نازک، باریک، متوسط ​​و ضخیم.

یک نوار اندازه‌گیری آماده کنید و دور مچ دست خود را اندازه بگیرید. اگر اندازه مچ دست شما ۱۴ تا ۱۶ سانتی‌متر است، در دسته باریک قرار می‌گیرد. ۱۶-۱۷ سانتی‌متر، ۱۷-۱۸ سانتی‌متر و بیش از ۱۸ سانتی‌متر به ترتیب در دسته‌های باریک، متوسط ​​و ضخیم قرار می‌گیرند.

بعد از اینکه اندازه مچ دست خود را دریافت کردید. می‌توانید ساعتی را با قطر قاب مناسب انتخاب کنید تا مناسب سایز مچ دستتان باشد. قاب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساعت است. شما می‌خواهید که قاب روی مچ دست شما متناسب به نظر برسد. قاب ساعت در اشکال مختلفی مانند گرد، مستطیل، مربع، بیضی، تونیو و آوانگارد وجود دارد. اگر به یکی از این شکل‌ها توجه کرده‌اید، می‌توانید یکی از آن‌ها را با مناسب‌ترین اندازه قطر ساعت برای مچ دست خود انتخاب کنید.

سایز ساعت مچی مردانه

در اندازه‌های ساعت مچی مردانه، قطر بدنه معمولاً از ۳۸ میلی‌متر تا ۴۶ میلی‌متر متغیر است. برای کسانی از شما که مچ‌های باریک یا باریکی دارید، می‌توانید از ساعت‌هایی با قطر ۳۸، ۴۰ یا ۴۲ میلی‌متر استفاده کنید. اگر مچ بزرگ‌تری دارید، می‌توانید قطر ۴۴-۴۶ میلی‌متر را انتخاب کنید.

سایز ساعت مچی زنانه

اندازه ساعت مچی زنانه معمولاً کوچک‌تر از مردان است. اگر مچ دست شما در دسته نازک قرار می‌گیرد، با قطر قاب ۲۶-۲۸ میلی‌متر ظاهر خوبی خواهید داشت. در همین حال، مچ‌های باریک‌تر می‌توانند برای یک قاب ۲۹-۳۸ میلی‌متری استفاده شوند، درحالی‌که مچ‌های بزرگ‌تر می‌توانند ساعتی با قاب ۳۹ میلی‌متری انتخاب کنند.

انتخاب مدل‌های ساعت مچی بر اساس اندازه مچ دست

در مرحله بعد، برای کمک به شما در یافتن مدل ساعت مناسب، می‌توانید آن را با اندازه مچ دست خود نیز تنظیم کنید. اگر سایز مچ نازک یا باریکی دارید، در ساعت مچی زنانه با قاب کوچک ظاهر خوبی خواهید داشت. همچنین می‌توانید به‌جای بند‌های فلزی سراغ بند‌های چرمی بروید، زیرا بند‌های فلزی حجیم‌تر و ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. مچ دست‌های متوسط ​​در مدل‌های مختلف ساعت بسیار عالی به نظر می‌رسند. اگر اندازه مچ دستتان متوسط است، می‌توانید ساعت مچی مردانه یا زنانه با بندهای بزرگ‌تر یا حتی فلزی انتخاب کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید. اگر مچ دست شما ضخیم‌تر است، می‌توانید ساعت‌های کلاسیک و قدیمی مانند انواع کرنوگراف را انتخاب کنید. این ساعت‌ها روی مچ‌های بزرگ شیک به نظر می‌رسند.

خرید اکسسوری

مدل ساعت مچی

ساعت‌ها در مواد مختلفی برای بدنه و بند‌هایشان عرضه می‌شوند که با افراد با ترجیحات متفاوت مطابقت دارند. به‌عنوان‌مثال، یک ساعت بند لاستیکی برای کسانی از شما که خواهان ظاهری غیررسمی و غیررسمی هستند مناسب است، درحالی‌که ساعت‌های چرمی به شما کمک می‌کنند حرفه‌ای‌تر و ظریف‌تر به نظر برسید.

عینک دودی

عینک دودی از چشمان شما در برابر نور بسیار روشن و اشعه مضر UV محافظت می‌کند. در بعضی مدل‌ها، عینک دودی توانایی محافظت از چشم شما را در برابر زباله، گردوغبار یا ذراتی دارد که می‌تواند روی سطح فرود آید. عینک آفتابی اکسسوری است که می‌توانید سبک آنها را بر اساس لباس یا شخصیت خود انتخاب کنید.

انواع عینک آفتابی

خرید اکسسوری

عینک دودی کژوال

بهترین عینک آفتابی برای استفاده روزمره و فعالیت‌های تفریحی روزانه این مدل عینک است. عینک آفتابی کژوال در هنگام رانندگی و قدم‌زدن در شهر، از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. عینک‌های آفتابی کژوال معمولاً برای ورزش‌های تخصصی طراحی نشده‌اند.

عینک دودی ورزشی

برای فعالیت‌هایی مانند دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری طراحی شده است، عینک آفتابی ورزشی وزن سبک و مناسبی برای فعالیت‌های سریع دارد. فریم و مواد لنز سطح بالایی دارد. نسبت به عینک آفتابی معمولی در برابر ضربه مقاوم‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند. عینک‌های آفتابی اسپرت معمولاً دارای پدهای چسبنده بینی و انتهای شقیقه‌ها هستند، این ویژگی کمک می‌کند حتی زمانی که عرق می‌کنید فریم‌ها در جای خود باقی بمانند. برخی از عینک‌ آفتابی‌های ورزشی دارای لنزهای قابل تعویض هستند تا بتوانید تغییرات لازم را برای شرایط مختلف نور انجام دهید.

عینک دودی کوه‌نوردی

عینک‌های کوه‌نوردی عینک‌های ویژه‌ای ای هستند که به طور خاص برای محافظت از چشمان شما در برابر نور شدید در ارتفاعات و نور خورشید که از برف منعکس می‌شود، طراحی شده‌اند. آنها اغلب دارای ویژگی‌هایی هستند تا از ورود نور به طرفین جلوگیری کنند

خرید اکسسوری

کدام عینک آفتابی برای فرم صورت شما مناسب است؟

اگر می‌خواهید برای مدت طولانی در فضای باز باشید، عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری است. ما از فواید عینک دودی در مورد محافظت از چشمان شما صحبت کرده‌ایم، اما عینک آفتابی یک اکسسوری مد عالی است. حتی اگر وقتی می‌خواهید بیرون بروید، نور خورشید آن‌قدرها هم روشن نیست، می‌توانید یک عینک آفتابی برای جذابیت استایل خود داشته باشید. چیزی که مردم همیشه به آن توجه نمی‌کنند، شکل عینک دودی است که انتخاب می‌کنند. عینک آفتابی شما باید فرم صورت و ویژگی‌های شما (ابرو، استخوان گونه و غیره) را تکمیل کند. هدف این است که اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کرده و در عین محافظت از چشمان شما، عالی به نظر برسید.

عینک آفتابی برای صورت‌های گرد

اگر فرم صورت شما گرد است، عینک دودی زنانه مستطیلی یا مربعی برای شما بهترین گزینه است. این مدل عینک دودی می‌تواند به انحنای صورت شما زاویه اضافه کند. همچنین می‌توانید با انتخاب مجموعه‌ای از فریم‌هایی که کمی پهن‌تر از صورت شما هستند، ابعاد صورت را متعادل کنید. اگر فکر می‌کنید که صورت شما بیش از حد پر به نظر می‌رسد، می‌توانید با انتخاب عینک آفتابی کمی بزرگ‌تر صورت خود را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهید.

عینک آفتابی برای صورت‌های مربعی شکل

فردی که صورت مربعی دارد باید عینک آفتابی را انتخاب کند که به ابعاد صورت انحنا دهد. چیزی را انتخاب کنید که خیلی گرد یا بزرگ باشد. عینک دودی خلبانی، عینک آفتابی بزرگ و عینک آفتابی شیلد گزینه‌های بسیار خوبی هستند. شما باید از هر چیزی که خطوط و زوایای بسیار تیز دارد اجتناب کنید.

عینک آفتابی برای صورت‌های قلبی شکل

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که صورت‌های قلبی شبیه به‌صورت‌های بیضی هستند، اما در واقع بسیار متفاوت هستند. وقتی چهره‌ای قلبی شکل دارید، پیشانی شما کمی گرد به نظر می‌رسد و شبیه مثلث وارونه است. به دلیل پهن بودن پیشانی، از عینک‌های آفتابی بسیار بزرگ دوری کنید. این فقط باعث می‌شود این ناحیه از صورت بزرگ‌تر و پهن‌تر به نظر برسد. به‌طورکلی برای صورت قلبی، با عینک آفتابی‌های چشم گربه‌ای، اشکال هندسی، عینک‌های آفتابی کره‌ای، هوانوردی و فریم‌های گرد که اندازه متوسطی دارند، به‌خوبی ظاهر شوید.

عینک آفتابی برای صورت مستطیلی شکل

صورت مستطیلی شکل معمولاً دارای استخوان فک تیز و ابعاد تیز است. شما باید سعی کنید این ویژگی را با انتخاب یک قاب عینک دودی با منحنی‌های نرم متعادل کنید. عینک‌های آفتابی بزرگ و انواع عینک‌های مسافرتی گزینه‌های عالی هستند.

عینک آفتابی برای صورت‌های الماسی شکل

افرادی که فرم صورتشان الماسی است، پیشانی باریک و گونه‌هایی برجسته دارند. عینک‌های آفتابی بیضی، گرد، چشم‌گربه‌ای، خلبانی و همگی عالی هستند. از قاب‌های واقعاً بزرگی که گونه‌ها و گونه‌های شما را می‌پوشانند دوری کنید.

کلام پایانی

در نوشتار بالا سعی کردیم نکات مهم و کاربردی به‌عنوان راهنمای خرید عینک دودی و ساعت مچی مطرح کنیم. وقت آن است که اکسسوری مناسب خود را انتخاب کنید. چه در انتخاب ساعت مچی و یا انتخاب عینک آفتابی ابتدا کیفیت کالا و بعد سلیقه و علاقه شخصی خود را در مورد ان اکسسوری اولویت قرار دهید. مطمئن باشید عینک آفتابی انتخابی شما به‌خوبی از چشمانتان در برابر اشعه خورشید محافظت کند و همچنین ساعت مچی خود را از برند معتبری تهیه کنید. شما عزیزان می‌توانید انواع اکسسوری  متنوع مانند عینک دودی و ساعت مچی مردانه و زنانه را از بهترین برند‌های داخلی و خارجی در وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده کنید.

نظرات