ماجرای جنجالی فیلم استقبال از محمدرضا گلزار و واقعیت ها را ببینید

2

ماجرای جنجالی فیلم استقبال از محمدرضا گلزار و واقعیت ها را ببینید

ویدئوی منتشر شده از استقبال چندین هزار نفره از محمدرضا گلزار در حال وایرال است؛ که گلزار میان ازدحام طرفداران، وارد مراسم افتتاحیه یک مرکز خدمات تلفن همراه می‌شود که واکنش‌های متفاوتی در پی داشته و برخی می گویند جمعیتی که در مراسم تبلیغاتی گلزار دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌ لشکرِ» سینمایی‌اند! اما واقعیت ماجرا چیست؟

مجله حرف تازه؛ ویدئوی منتشر شده از استقبال چندین هزار نفره از محمدرضا گلزار در رسانه‌های داخلی و خارجی در حال وایرال است؛ که گلزار میان ازدحام طرفداران، وارد مراسم افتتاحیه یک مرکز خدمات تلفن همراه می‌شود که واکنش‌های متفاوتی در پی داشته و برخی می گویند جمعیتی که در مراسم تبلیغاتی گلزار دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌ لشکرِ» سینمایی‌اند

ویدیویی از محمدرضا گلزار، در رسانه‌های داخلی و خارجی در حال وایرال است؛ که گلزار میانِ ازدحامِ طرفداران، واردِ «مراسم افتتاحیه یک مرکزِ خدماتِ تلفن همراه» می‌شود… گلزار خودش‌ هم چندین ویدیو از این‌ مراسم گذاشته و زیرش نوشته: «عاشقتونم». ویدئوی کامل استقبال از محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه یک مرکز خدمات تلفن همراه را در زیر ببینید:

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: ۲۱۰۰ نفر با دریافت ۸۰ تا صد هزار تومان برای مراسم ‎«محمدرضا گلزار» آفیش شده اند! سیاه لشگرهایی که در اکثر پروژه های سینمایی هستند و کارشان همین است!

رسانه ها هم تیتر زده اند: «استقبال چندین هزار نفره از سوپر استار سینمای ایران!».

آخرین نقش آفرینی سوپراستار سینما ایران یادتان می‌آید؟

شکایت گلزار از خبرنگاران

سینماونیز: حسین لامعی، فعال رسانه‌ای و بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی اعلام کردند، رضا گلزار از آنها شکایت کرده است.

شکایت تازه داماد سینمای ایران از خبرنگاران

اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه. توهین به اشخاص عادی، اتهام هایی است که در شکایت گلزار مطرح شده است.

شکایت تازه داماد سینمای ایران از خبرنگاران

استخدام هنرور و افرادی در قبال پول برای استقبال از رضا گلزار در افتتاحیه یک مرکز خدمات موبایل، موضوعی بود که حسین لامعی و بهمن بابازاده به آن اشاره کرده بودند.

واکنش ها

برترین ها نوشت: حسین لامعی منتقد شناخته شده درباره ویدئوهای خبرسازی که اخیرا از ستاره سینما منتشر شده نوشته: جمعیتی که در مراسم تبلیغاتی دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌ لشکرِ» سینمایی‌اند!

رضا گلزار موجود عجیبی‌ست، این که می‌گویم موجود، دقیقا وصف خودش است! او دقیقا یک وجود منحصر به فرد غیر قابل تحمل دارد. کل سال و تمام اتفاقات پیرامون را به کتفش می‌گیرد و دائم از عضله‌هایش در باشگاه عکس می‌گذارد، یک اخم داغان هم ضمیمه کارش می‌کند و قس علیهذا! اِی برپدر و مادر آن که حجم عضله و باشگاه رفتن را یادِ برخی از جوانان وطن داد و اصلا این را جای زیبایی به ملت انداخت!

حسیبن لامعی: عارضم به خدمتتان… آن جمعیتی که در آن مراسم دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌لشکرِ» سینمایی‌اند. شغلِ رسمیِ آن‌ها، «سیاهی‌لشکری‌»ست. بسیاری‌شان، تحتِ قردادِ دفاتر سینمایی‌اند؛ در بسیاری از فیلم‌های سینمایی، در نقش سیاهی‌لشکر بوده‌ند، و اهالی سینما آن‌ها را خوب می‌شناسند. نفری بین ۸۰ الی ۱۵۰ تومن روزانه میگیرند که سر صحنه حاضر بشوند. اگر بهشان این پول را بدهید، جاهای دیگر هم میروند. مثلِ اینجا…

باری… شعورِ مَردمِ ایران، این‌روزها، بسیاربسیار فراتر از این تصاویرِ ساختگیِ تهوّع‌آور است. اگر به‌ فکرِ لو رفتنِ خودتان نیستید؛ به فکر «آبروی مَردم» باشید.»

2 دیدگاه در “ماجرای جنجالی فیلم استقبال از محمدرضا گلزار و واقعیت ها را ببینید

  1. n گفت:

    خدایی اصلا گلزار بد اما چطوری برا علیرضا کمالی اون همه ادم رفت برا گلزار شده پولی؟ اونم گلزار که از دختر سیزده سال تا پیرزنا تو صفحش کامنت میزارن
    بعدم این شایعرو بهمن بابازاده ساخته که خودش برا پنجاه هزار تومن هرکاری میکنه
    اصلا بهمن بابا زاده پول میگیره شایعه بسازه

  2. Ali گفت:

    خجالت آوره دلقک جون

نظرات