دانلود فیلم های خارجی ۲۰۲۲ + معرفی منبع دانلود

0

دانلود فیلم های خارجی ۲۰۲۲ + معرفی منبع دانلود

سال ۲۰۲۲ فیلم های جذابی دارد که هر علاقمند به فیلم و سریالی مایل به کسب اطلاعات و دیدن آنهاست، فیلم هایی که با بازگشت برخی از فرانچایزها دوست داشتنی تر خواهند شد.

دانلود فیلم خارجی

سال ۲۰۲۲ را میتوان جبران تمام کم و کسری های ۲۰۲۱ نامید، در سال ۲۰۲۱ بسیاری از سازندگان کم کار شدن و یا اینکه اکثر فیلم ها به دلیل فاجعه کرونا به تعویق افتاد. همین مسئله باعث شد حتی فیلم های تولید شده از جذابیت و کیفیت لازم برخوردار نباشد. وجود چنین انگیزه هایی و ورود دنیای مارول و شخصیت هایی چون بت من و موربیوس به جذابیت فیلم های جدید ۲۰۲۲ می افزاید. دنیای DC نیز با فیلم هایی علمی تخیلی و اکشن که در واقع الگویی از دنیایی بازی هایی ویدیویی قصد دارد حسابی بترکاند. اگر شما نیز مایلید از اخبار اکران فیلم ها مطلع شوید و منبعی خوب برای دانلود را بیابید به دانلود فیلم سایت نیکی دیلی مراجعه کنید.

فیلم های جدید و مهیج سال ۲۰۲۲

۱- White Noise

فیلم جدید نویز سفید فیلمی درام به کارگردانی نوآ بامباک سازنده ای خوش سلیقه که آثار او همچون «فرانسیس ها» و «داستان ازدواج» بسیار نیز دلنشین بوده است. این اثر ساخت ۲۰۲۲ آمریکا است. هنرمندان این فیلم عبارتند از؛ آدام درایور، گرتا گرویگ، رافی کسیدی. این فیلم تولید کمپانی نت فلیکس می باشد و داستان درباره یک استاد دانشگاه و پدر چهار فرزند است؛ فیلم یک سال از زندگی این استاد دانشگاه را دنبال می‌کند. نقش استاد را آدام درایور بازی کرده و نقش همسر او بر عهده‌ی گرتا گرویگ است.

۲- Knives Out 2

دانلود فیلم خارجی

چاقو کشی ۲ فیلمی معمایی و جنایی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی ریان جانسن محصول ۲۰۲۲ آمریکا می باشد. هنرمندانی همچون؛ دنیل کریگ، دیوید باتیستا، ادوارد نورتون، جنل مونی، کاترین هان، لسلی اودم جونیور، کیت هادسن، مدلین کلاین، جسیکا هنویک، ایثن هاک و جیدا پینکت اسمیت در این فیلم حضور دارند. دنیل کریگ بار دیگر نقش اصلی فیلم که کارآگاهی مسئول پرونده قتل مرموز می شود.

این فیلم دنباله فیلم چاقو کشی ۱ محسوب می شود. نت فلیکس در یک مزایده که در مارس ۲۰۲۱ انجام شد توانست حق پخش دنباله این فیلم را به ارزش ۴۶۹ میلیون دلار خریداری کند.

۳- Mission: Impossible 7

فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن ۷ یک فیلم اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که توسط کمپانی‌‌های New Republic Pictures و Bad Robot و Paramount Pictures تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کریستوفر مک‌کوری براساس مجموعه‌ ای تلویزیونی به همین نام ساخته بروس گلر، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت، هنری چرنی در آن به ایفای نقش پرداخته‌ ا ند.

این فیلم که هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن محسوب میشود و دنباله فیلم ماموریت غیرممکن – سقوط (۲۰۱۸) به شمار میرود، اولین بار در تاریخ ۲۷ می سال ۲۰۲۲ میلادی توسط Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران خواهد شد؛ تام کروز در نقش ایتن هانت، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی همگی نقش خود را در این فیلم دوباره تکرار میکنند اما هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند؛ جالب است بدانید این سومین فیلم از مجموعه ماموریت غیرممکن است که کریستوفر مک‌ کوری آن را کارگردانی کرده است؛ این امر وی را تبدیل به نخستین کسی میکند که بیشتر از یک فیلم از این مجموعه را کارگردانی کرده‌ است؛ پس از موفقیت قسمت ششم در گیشه و در نظر منتقدان، مراحل ساخت قسمت هفتم از ژانویه سال ۲۰۱۹ آغاز شد؛ مأموریت غیرممکن ۷ ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱ توسط پارامونت پیکچرز اکران شود اما فیلمبرداری آن به علت شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و در نتیجه تاریخ اکران آن به سال ۲۰۲۲ موکول گردید؛ قسمت هشتم این مجموعه نیز در ۷ جولای سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر خواهد شد.

۴- John Wick: Chapter 4

دانلود فیلم خارجی

فیلم سینمایی جان ویک ۴ یا جان ویک: بخش ۴ یک فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی چاد استاهلسکی است که توسط سه کمپانی Lionsgate و Summit Entertainment و Thunder Road Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل فینچ و شی هتن براساس شخصیت‌های خلق شده توسط دریک کولستاد به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، لنس ردیک، دانی ین، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، اسکات ادکینز، هیرویوکی سانادا، کلنسی براون، ایان مک‌شین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم که چهارمین قسمت از سری فیلم‌های جان ویک محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود؛ جالب است بدانید فیلم جان ویک ۴ که دنباله‌ای مستقیم برای فیلم جان ویک ۳: پارابلوم محصول سال ۲۰۱۹ می‌باشد در ابتدا برای اکران در ۲۱ می سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود اما اکران آن به‌دلیل همه‌گیری بیماری کرونا و همچنین تعهدات کیانو ریوز برای فیلم رستاخیزهای ماتریکس به تعویق افتاد؛ فیلمبرداری این فیلم در ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ در برلین و پاریس و در طول همه‌گیری بیماری کرونا آغاز شد؛ فیلمبرداری اضافی در ژاپن و شهر نیویورک انجام گرفت و در اکتبر ۲۰۲۱، فیلمبرداری اصلی رسما به پایان رسید.

همچنین فیلم های جدید دیگری همچون؛ آنچارتد، ثور: عشق و تندر، شهر گمشده، جانوران شگفت انگیز: اسرار داملدور، مرد شمالی، قطار سریع السیر، بتمن، انیمه رامبل و فیلم آمبولانس به همراه تاریخ اکران در دانلود فیلم نیکی دیلی قرار دارد.

ورود به بخش فیلم های ۲۰۲۲ :  https://www.niikidaily.info/releasedyear/2022/

نظرات