خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ویلا

0

سریال “ویلا″، سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام است. این سریال در ژانر کمدی و اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و هم اکنون در مرحله پیش تولید است. این سریال حالا قرار است به زودی از شبکه سوم سیما پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “ویلا” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ویلا

 

خلاصه داستان

سریال “ویلا” روایتگر مشکلات اقتصادی آدم‌هایی است که در لحظه زندگی می‌کنند. نمونه‌هایی از این شخصیت‌ها در جامعه وجود دارند که از ترس فردای ‌شان با گرفتاری و مشقّت زندگی می‌کنند.

مرجانه گلچین و حمید لولایی در سریال ویلا

این سریال، کمدی رئال است. طرح اولیه این سریال درباره کارمندی بود که برای تعطیلات نوروز به شمال کشور می‌رود و در آنجا وارد ماجراهایی می‌شود. مهران مهام، تهیه کننده این سریال، درباره زمان پخش سریال “ویلا” تأکید کرد: “این سریال تلویزیونی تا پایان سال به آنتن شبکه سه سیما خواهد رسید. کاری که کمدی رئال است، مشکلات اقتصادی آدم‌هایی را نشان می‌دهد که در لحظه زندگی می‌کنند. نمونه‌هایی از این شخصیت‌ها در جامعه ما وجود دارند که از ترس فردایشان با گرفتاری و مشقت زندگی می‌کنند. ”

علیرضا نجف زاده

علیرضا نجف زاده، کارگردان این سریال را بر عهده دارد. او پیش از این سریال “زوج یا فرد” را در سال ۹۷ و همچنین فیلم های “بی پناه” و “رفیق” فابریک را در مقام کارگردان در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. او همچنین در چندین فیلم و سریال بازی کرده است.

 

اسامی بازیگران سریال ویلا

اسامی بازیگران سریال ویلا

 

دیگر عوامل

کارگردان: علیرضا نجف زاده، تهیه کننده: مهران مهام.

نظرات