خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ریحانه

0

سریال “ریحانه″، سریال ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی احمد شهرایی فراهانی است. این سریال در ژانر درام و تاریخی در سال ۸۳ ساخته و برای اولین بار سال ۸۴ از شبکه سوم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در ایام محرم و صفر بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “ریحانه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در شهریور را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ریحانه

 

خلاصه داستان

سریال “ریحانه” روایتگر ماجراهای خانواده ‌ای است که به فرش ‌فروشی اشتغال دارند، از کاشان به تهران مهاجرت می‌کنند. پدر در کشاکش مبارزات با “رضاخان” به شهادت می‌رسد و مادر، کارگاه فرش‌بافی را توسعه داده و تنها فرزندش را به عقد “امجد” که فرزندخوانده اوست در می‌آورد.

داستان سریال ریحانه

حاصل زندگی آنها “اکرم” و “منصور” و “ناصر” هستند که هر کدام در حوادثی دیدنی، قصه را پیش می‌برند . با وضعیت نابه‌سامان بازار فرش و سوء مدیریت “امجد” و “منصور”، کارگاه رو به ورشکستگی می‌رود و…

 

اسامی بازیگران سریال ریحانه

اسامی بازیگران سریال ریحانه

 

دیگر عوامل

کارگردان: سیروس مقدم، نویسنده: آرش قادری، تهیه کننده: احمد شهرابی فراهانی، طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی فر، چهره پردازی: مهین نویدی و بابک شجاعی، عکاس: محمد فوقانی، تیتراژ: ساسان توکلی فارسانی، منشی صحنه: ساشار بابایی، دستیار اول کارگردان: افشین سنگ چاپ، مدیران تدارکات: محمود نژاد خیر و بهرام هنرمند، مدیر برنامه ریزی: الهام غفوری، صدا: جواد مقدس، موسیقی: کارن همایونفر، طراح نور: امیر معقولی، مدیر تصویربرداری: مجید فرزانه، تدوین: خشایار موحدیان – بهزاد مصلح و سودابه سعیدنیا، مدیر تدوین: حسین غضنفری، ناظر کیفی: علی خاقانی، جانشین تولید: حسین عباسی.

 

زمان پخش سریال ریحانه

سریال “ریحانه” قرار است از شنبه ( مصادف با ۲۹ شهریورماه) راس ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات