ماجرای کامل فیلم جنجالی درگیری اراذل و اوباش همدان با پلیس و واقعیت ماجرا را ببینید

0

ماجرای کامل فیلم جنجالی درگیری اراذل و اوباش همدان با پلیس و واقعیت ماجرای کلیپ و فیلم کامل درگیری ارازل و اوباش همدان با پلیس و فرد شرور همدانی با مامور پلیس و واقعیت پشت پرده را از زبان فرماندهی انتظامی شهرستان همدان بخوانید

ماجرای کامل فیلم جنجالی درگیری اراذل و اوباش همدان با پلیس و واقعیت ماجرا

فیلم جنجالی درگیری اراذل و اوباش همدان با پلیس و واقعیت ماجرا را ببینید

از روز گذشته فیلم و کلیپی از درگیری ارازل و اوباش فرد شرور با مامور انتظامی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار خبرساز شد. اما واقعیت فیلم درگیری اراذل و اوباش با مامور پلیس در همدان صحت ندارد و فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: کلیپی که طی ۲۴ ساعت گذشته با عنوان «درگیری اراذل و اوباش با پلیس همدان» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده، هیچ ارتباطی به این شهرستان و استان ندارد.

کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شد که ظاهرا نشاندهنده درگیری مامور انتظامی با شروری قمه به دست است که در نهایت پلیس پس از چندین بار اخطار به نامبرده (فرد شرور) برای تسلیم و تیر هوایی، به سمت وی شلیک می کند که در توضیح این فیلم کوتاه چند دقیقه ای محل حادثه همدان اعلام شده بود.

ایرنا نوشت: فرماندهی انتظامی شهرستان همدان گفت: برخی افراد معاند و سودجو به دنبال اتفاقات روی داده چند روز گذشته و شهادت یکی از پرسنل انتظامی در درگیری با اشرار و با هدف فرافکنی و مخدوش کردن چهره پلیس، اقدام به انتشار کلیپی از درگیری فردی قمه به دست با پلیس کرده اند که این فرد شرور با شلیک پلیس کشته می شود.

وی تصریح کرد: آنچه که در ابتدا از تماشای این کلیپ مشخص است اینکه زمان فیلم مربوط به فصل زمستان نیست و قطعا مربوط به تابستان و فصل گرم سال است ضمن اینکه نوع پوشش سرباز حاضر در این صحنه نشان می دهد که هیچ ارتباطی با سربازان انتظامی همدان ندارند.

سرهنگ نجفی صالح با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته هیچ گونه درگیری منجر به هلاکت اشرار در سطح شهرستان همدان نداشته ایم، تاکید کرد: با این وجود پلیس با هرگونه اقدامی که منجر به سلب آسایش و آرامش مردم شود، به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

«علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و با آنکه مجهز به سلاح بود، طبق قانون عمل کرد و از سلاح خود در درگیری با اراذل استفاده نکرد؛ اینجا بود که فرد مقابل با استفاده از سلاح سرد (قمه)، این افسر وظیفه‌شناس پلیس را از ناحیه گردن به شدت مجروح کرد و این مامور انتظامی در اثر خون‌ریزی شدید به خیل شهدا پیوست.

نظرات