فیلم دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و حرکات عجیب او را ببییند

3

فیلم کامل کمتر دیده از لحظه دستگیری قاتل شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و حرکات عجیب او بعد از دستگیری را ببییند که در از زاویه جدید و دیگری نشان داده میشود

فیلم کامل دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و حرکات عجیب او را ببییند

فیلم دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و حرکات عجیب او را ببییند

قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز با تلاش سربازان امام زمان عج دستگیر شد و ویدئو و فیلم دستگیری قاتل سرهنگ دوم شهید رنجبر در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که در فیلم زیر ببییند:

 

در پی همین خبر، فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتل شهید رنجبر در یکی از روستاهای استان فارس خود را مخفی کرده بود. در عملیاتی مخفیگاه متهم شناسایی و سپس دستگیر شد. حین دستگیری، سلاح آغشته به خون شهید رنجبر در دستان متهم بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاش‌ های شبانه‌ روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

فیلم دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و حرکات عجیب او را ببییند

انگیزه قتل

این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات درباره انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

سروان علی‌اکبر رنجبر در حین مقابله با اراذل و اوباش بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن و شاهرگ مجروح شده و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح جزئیات شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز گفت: شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر از جمله پرسنل شجاع و رشید ناجا بود که هفته قبل نیز در همین محور، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کرده بود.

چهارشنبه ۱۳ بهمن سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد در راستای ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به عهده داشت به گشت زنی در مسیر جاده اصلی شیراز به کوار می رود.

همچنین ببییند: عکس و فیلم مراسم تشییع و خاکسپاری شهید علی اکبر رنجبر + عکس فرزندان

فیلم دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و حرکات عجیب او را ببییند

وی گفت: برابر قرائن به دست آمده یک خودروی پراید، تردد ماشین پلیس را رصد می کرده تا آنجا که وقتی ماشین پلیس به یک رستوران می رسد قاتل از یک خودروی پراید که متوقف شده بود پیاده شده و به سمت ماشین پلیس آمده و در وهله اول با قمه به سرباز ضربه زده و وی را زخمی می کند؛ از آن طرف مامور رشید ما که این صحنه را می‌بیند در راستای دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده شده، اسلحه خود را مسلح کرده و بدون آن که شلیک کند_در راستای حفظ جان مردم و همچنین قوانین موجود_به مجرم هشدار داده و به سمت او رفته و با او درگیر می شود؛ که در نهایت در این درگیری فرد مهاجم با قمه به جانشین پاسگاه ضربه زده و هنگامی که وی می افتد ضربه ای نیز به گلوی او زده و سوار خودرو شده و فرار می‌کند.

سردار حبیبی در پاسخ به این پرسش که آیا مردم در صحنه حضور نداشتند گفت: مردم در رستوران بوده و بعد از درگیری و شنیدن سر و صدا به صحنه می‌آیند اما زمانی است که کار از کار گذشته؛ فرد مجرم ضربه را زده و سوار خودرو شده و فرار می‌کند .

وی با بیان این که ناجا افتخار می‌کند که مامورانش برای حفظ آسایش مردم از جان خود می‌گذرند به دیدار با خانواده شهید اشاره و اظهار داشت: پدر شهید رنجبر نیز بازنشسته ناجا بوده اند که فوت کرده اند؛ دیداری هم با خانواده محترم شهید از جمله مادر، همسر و دو فرزند شهید داشتیم.

3 دیدگاه در “فیلم دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و حرکات عجیب او را ببییند

  1. امیر گفت:

    دهنش پاره و پاش شکسته ناراحتی!!
    خدا یه سالمشو بذاره سر راهت بزنه گردنتو پاره کنه…

  2. سعیدي گفت:

    سزش را گوش تا گوش ببرید

  3. ع. الف گفت:
    3
    1

    دهنش خشک شده. پاش را هم شکستن
    چه حرکات عجیبی داره که شما میفرمایید؟

نظرات