اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سایه روشن با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال سایه روشن و بیوگرافی نقش های نازنین، آتوسا، افسانه، فرشاد، شیدا و… در سریال سایه روشن با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال سایه روشن”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی آرش معریان و تهیه کنندگی کاوه افضلی با بازی رویا نونهالی است. این سریال محصول سال ۹۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در همان سال از شبکه پنجم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم در دی ماه ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سایه روشن با نقش + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

 

بیوگرافی همه بازیگران سریال سایه روشن با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال سایه روشن و بیوگرافی نقش های نازنین، آتوسا، افسانه، فرشاد، شیدا و… در سریال سایه روشن با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “سایه روشن” روایتگر ماجرای قصه سه زن به نام‌های “نازنين”، “آتوسا” و “افسانه” است كه در يک مجتمع زندگی می كنند. “نازنين” كه يک سالی است شوهر خود را در سانحه از دست داده است به همراه دو فرزند خود زندگی می كند. او برای آن كه بتواند زندگی اش را همچون گذشته حفظ كند دست به كاری می زند كه زندگی اش شكل جديدی به خود می گيرد.

خلاصه داستان سریال سایه روشن

سعيد، همسر “آتوسا” كه مشغول ساختن يک ساختمان چند طبقه است دست به ساخت‌ و ساز غيرمجاز می زنند به خيال آن كه در آينده با پرداخت جريمه به شهرداری، می تواند پايان كار بگيرد. “افسانه” كه نماينده شهرداری است در اين زمينه به او تذكر می دهد اما هنگام گرفتن پايان كار با مشكلاتی رو به‌ رو “سعيد” حرف او را ناديده می گيرد و می شود كه….

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سایه روشن به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سایه روشن به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: آرش معیریان، نویسنده: محمد محمود سلطانی، تهیه کننده: کاوه افضلی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین فلاح، منشی صحنه: مهرنوش الفتی، مدیر تولید: محمدرضا نجفی، مدیر تدارکات: جمال نصیری، طراح صحنه و لباس: آناهیتا اقبال نژاد، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: احمد اردلان، موسیقی: فربد یزدانفر، خواننده: شاهین آرین، تیتراژ: روزبه کلباسی، صداگذاری و میکس: علی رشیدی، تدوین: نیما حسندوست، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، مدیر پروژه: رحیم هاتفی.

نظرات