بیوگرافی و عکس های لیلا بلوکات بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های لیلا بلوکات بازیگر

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ماه ۱۳۶۰ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. در دوران دانشجویی در کلاس های بازیگری افراد معروف در این زمینه مثل امین تارخ و زنده یاد حمید سمندریان شرکت کرده است و در سال ۱۳۷۷ با تئاتر کار هنری اش را آغاز کرده است. د رهمین سال در سریال روزهای زندگی بازی کرد.

به خاطر علاقه به بازیگری در دوران دبیرستان برای ثبت نام در هنرستان صدا و سیما اقدام کرده است که به دلیل پر بودن اغلب کلاس های هنری مجبور شده است در رشته فرش تحصیلاتش را ادامه دهد.

او از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسما وارد حرفه ی بازیگری شد.

پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات

ورزش های مورد علاقه لیلا بلوکات

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او گفته: من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند.

خانواده لیلا بلوکات

او دو خواهر ( نوشا بلوکات و میترا بلوکات ) و یک برادر دارد. تحصیلاتش با شغلش مرتبط نیست و در رشته فرش تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است.

لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر

بازی در سریال یوسف پیامبر باعث معروف شدن و شهرت این بازیگر جوان شد. نکته جالب این است که در سریال یوسف پیامبر قرار بوده نقش زلیخا را بازی کند که به دلیل سانحه رانندگی ، کتایون ریاحی برای این نقش انتخاب شد.

موسسه خیریه لیلا بلوکات

جالب است بدانید که لیلا بلوکات یک موسسه خیریه هم با نام مهر دارد. همچنین او در کارهای خیر همیشه پیش قدمن بوده است و در حال حاضر سرپرستی ۸ کودک معلول که متشکل از ۶ دختر و ۲ پسر هستند را به عهده دارد.

لیلا بلوکات

شایعه عمل های زیبایی لیلا بلوکات

طبق شایعه های فضای مجازی لیلا بلوکات چند عمل زیبایی انجام داده است خودش به این شایعه واکنش نشان داد. او در جایی گفته است حتی برخی از کارگردان ها هم تصور می کنند صورت من کاملا عملی است و هیچ کدام از اعضای صورتم طبیعی نیستند.

دلیل اینکه در مورد عمل های زیبایی اینقدر مورد قضاوت قرار می گیریم این است که بینی ام کوچک است و گونه هایم نیز کمی برجسته هستند. او در ادامه گفت قسم می خورم حتی یک بار هم از جراحی زیبایی و تزریق ژل استفاده نکرده ام.

همسر لیلا بلوکات

ایشان ازدواج نکرده اند و مجرد هستند.

فیلم‌شناسی لیلا بلوکات

سینما

آس و پاس (فیلم ۱۳۹۴)
دراکولا(۱۳۹۴)
پنج ستاره (۱۳۹۲)
آینه شمعدون (۱۳۹۱)
عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)
جیب بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰)
آقا یوسف (۱۳۸۹)
اخراجیها ۲ (۱۳۸۷)
اخراجیها (۱۳۸۵)
ابراهیم خلیل‌الله (۱۳۸۴)

لیلا بلوکات

تلویزیون

سریال از یادها رفته

زمانی برای عاشقی (۱۳۹۲)
شوخی با ستارگان (۱۳۹۲)
و خدا زن را آفرید (۱۳۹۲)
راز پنهان (۱۳۹۱)
سایه روشن ۱۳۹۰ آرش معیریان
خسته دلان (۱۳۸۸)
یوسف پیامبر (۱۳۸۷)
عملیات پایتخت (۱۳۸۷)
روز رفتن (۱۳۸۵)
روزهای زندگی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)
آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۸۹، سعید عالم‌زاده)
سرزمین خاکستری (۱۳۷۹، مرتضی هرندی)

لیلا بلوکات

تئاتر

آواز پر جبرئیل (محسن معینی) تهران، تالار اندیشه؛ خرداد ۱۳۹۴ (بازیگر)
نمایش شکار مرغابی (حمیدرضا قطبی) تهران، تماشاخانه ایرانشهر – سالن استاد ناظرزاده کرمانی؛ خرداد ۱۳۹۵ (بازیگر)
نمایش خانه عروسک (جواد مولانیا) تهران، فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس؛ آذر و دی ۱۳۹۴ (بازیگر)
نمایش رام کردن مرد سرکش (بهرام تشکر) تهران، پردیس سینمایی کوروش – سالن البرز؛ تیر و مرداد ۱۳۹۴ (بازیگر)
نمایش روز سیاووش (شکرخدا گودرزی) تهران، تماشاخانه سنگلج؛ اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۲ (بازیگر)

مصاحبه با لیلا بلوکات

ارتباط با والیبالیست

«ارتباط من با یک والیبالیست، البته بد نیست به این نکته اشاره کنم، چون من آدم ورزشی هستم، قطعا با افراد ورزشی زیادی در ارتبال خواهم بود، والیبالیست، فوتبالیست، حتی کشتی گیر و… این رفت و آمدها باعث شده تا شایعاتی به وجود بیاید.دلیل دیگر شیوع این حرف و حدیث ها درباره من به دلیل خیریه هایی است که راه اندازی کرده ام و از افراد ورزشی و دیگران کمک خواسته ام تا در این کار پسندیده با من همراه باشند.شایعه ای دیگر این که من با یکی از بچه های تیم والیبال ازدواج کرده ام! و به علت این که با آقای علی کریمی برای کارهای خیریه پیشتر در ارتباط و تعامل هستم، شایعه شده بود با ایشان دوست هستم و …

شایعات

به دلیل روابط کاری ام، با آدم های گوناگونی در ارتباط هستم.قطعا این بدان معنی نیست که با هر کسی اسلام و احوالی پرسی می کنم، رابطه دارم و قرار است ازدواج کنم! متاسفانه این شایعات در زندگی شخصی هر فردی تاثیرگذار خواهد بود.الان یک دختر مجرد هستم اما اگر متاهل بودم، قطعا با همسرم به مشکلاتی برمیخوردم.خداروشکر افراد نزدیک و خانواده ام، مرا به خوبی می شناسند.یک بار شایعه شده بود من تصادف و فوت کرده ام؛ برای چند ساعتی خانواده من نگران شدند یا این که شایعه شده بود خارج از کشور زندگی می کنم، این موضوع باعث شد خیلی از کارگردانان نتوانند با من قرارداد ببندند و …»

خیریه مهر لیلا

لیلا بلوکات که این روزها با موسسه خیریه «مهر لیلا» حسابی بر سر زبان ها افتاده است می گوید در زندگی اش چوب این قضاوت ها را خورده است، اما به خار نیتی که داشته مورد لطف و عنایت خدا قرار گرفته است، می گوید با موسسه ای که به راه انداخته صرفا جهت کمک به افراد نیازمند را دارد و اگر به غیر از این بود صرفا جنبه تبلیغاتی و نمایشی داشت و نمی توانست این همه سال با عشق و علاقه آن را اداره کند و سایر افراد هم به موسسه او اعتماد نمی کردند.

لیلا بلوکات

اولین کمک

از دوران کودکی ام عاشق کمک کردن به دیگران بودم.یادم است در دوران دبیرستانم متوجه شدم فردی برای تهیه جهیزیه اش دچار مشکل است.در آن مقطع از همکلاسی ها و سایر دوستان و آشنایان پول جمع کردم و برای آن فرد جهیزیه خریدیم.لذت این کمک، به قدری برایم شیریم بود که بعد از آن، تصمیم گرفتم به شکل جدی تری وارد این حوزه شوم.

قضاوت دیگران

کسی نمی تواند من را قضاوت کند متاسفانه این روزها ما عادت کردیم که به راحتی همدیگر را مورد نقد و قضاوت قرار دهی م و گاهی اوقات در این مورد هم نسبت به هم بی رحم می شویم و فراموش می کنیم، این قضاوت ها ممکن است دلشکستگی را هم به همراه بیاورد، بعد از این که موضوع کمک های خیریه من رسانه ای شد عده ای گفتند که لیلا بلوکات قصد برگزاری شو دارد و از این طریق می خواهد خودش را مطرح کند، در حالی که بیان این حرف ها، از نظر من خنده دار است، اگر من به دنبال رفتارهایی از این دست بودم، این ماجرا را این همه سال ادامه نمی دادم، به همان یک جشن خیریه ای که برگزار کرده بودم و در آن بسیاری از اهالی هنر و ورزش دعوت بودند، اکتفا می کردم.چرا که به اندازه کافی از آن فیدبک تبلیغاتی گرفته بودم.در حالی که بعد از برگزاری آن مراسم، ما تلاش مان را برای کمک به افراد نیازمند چند برابر کردیم.

اولویت من، خانواده

من فکر می کنم خانواده هر فردی نشان دهنده اصالت و ریشه های آن فرد است.شاید به همین خاطر هم هست که هیچ وقت، اهل پنهان کردم خانواده ام نبودم و همیشه با عشق و افتخار، آنها را همه جا با خودم بردم و به همه نشان شان داده ام.کسانی که در بستر سالم خانوادگی رشد پیدا کردند، تربیت درست تری دارند و به همان نسبت می توانند در جامعه تاثیر درست و عمیق تری را داشته باشند.خدا را هر روز به خاطر لطف بزرگی که به من داشته و یکی از بهترین خانواده ها را به من ارزانی کرده سپاسگزارم… من دو خواهر و یک برادر دارم که هرکدام از آنها در کنار پدر و مادرم بهترین و باارزش ترین هدیه های زندگی ام هستند.

ازدواج

به ازدواج فکر می کنم، ولی… طبیعی است با این همه علاقه ام به خانواده، خودم هم به داشتن خانواده و تشکیل زندگی فکر می کنم اما موضوع ازدواج اولویت امروز زندگی من نیست هرچند که به این موضوع هم معتقدم که ازدواج جز آن دسته از موضوعاتی نیست که بتوان روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی وقت ها شرایطش که پیش آید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

عکس های لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

نظرات