اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس با نقش + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال مثل هیچکس و بیوگرافی نقش های داداشی، محمد امیر، جواد، آمیرزا، محمدحسن و… در سریال مثل هیچکس با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال مثل هیچکس”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی با بازی جواد عزتی است. این سریال محصول سال ۸۷ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم در دی ماه ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس با نقش + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

 

بیوگرافی همه بازیگران سریال مثل هیچکس با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال مثل هیچکس و بیوگرافی نقش های داداشی، محمد امیر، جواد، آمیرزا، محمدحسن و… در سریال مثل هیچکس با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “مثل هیچکس” روایتگر ماجرای برادر بزرگتر یک خانواده است که همه او را داداشی صدا می‌کنند. با فوت پدر خانواده، مسئولیت داداشی دوچندان می‌شود.

خلاصه داستان سریال مثل هیچکس

با ازدواج کوچکترین برادر و فرزند خانواده داداشی تصمیم میگیرد به وصیت پدرش اموال را بین خواهر ها و برادر ها و مادرش تقسیم کند که در این میان اتفاقاتی می افتد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مثل هیچکس به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: عبدالحسن برزیده، تهیه کننده و مجری طرح: محمد علی اسلامی، تیتراژ: امیررضا پورعباس، منشی صحنه: زهرا جعفری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسن نجاریان دریانی، صدابردار: رضا کنشلو، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، شاعر: افشین یدالهی، تدوین و صداگذاری: بابک رضاخانی، موسیقی متن: احسان خواجه امیری، مدیر تصویربرداری: ناصر محمود کلایه.

نظرات