دانلود قسمت ۸ پدرخوانده (قسمت ۸ سریال پدرخوانده) سریال پدرخوانده قسمت هشتم ۸

0

دانلود سریال پدرخوانده قسمت هشتم ، دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۸ ، دانلود قسمت ۸ پدرخوانده ، دانلود قسمت ۸ هشتم پدرخوانده ، قسمت هشتم سریال ایرانی پدرخوانده ، قسمت ۸ رئالیتی شو پدرخوانده

 سریال پدرخوانده

**********

برای دانلود قسمت ۸ سریال پدرخوانده به لیک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۸ سریال پدرخوانده

********

برای دانلود قسمت ۸ سریال پدرخوانده  که دوشنبه ساعت ۸ صبح منتشر میشود در ادامه مطلب نسخه های دانلود سریال پدرخوانده قسمت ۸ با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نسخه کامل و به صورت خرید قانونی پدرخوانده قسمت ۸ قابل دریافت هستند و حتما با دانلود قسمت ۸ پدرخوانده با داستان تازه ای از این سریال روبه رو خواهید شد.

کارگردان رئالیتی شو پدرخوانده آقای سعید ابوطالب است

سریال پدرخوانده

بازی مافیا یکی از بازی‌های گروهی پر طرفدار جهان است که تابه الان در برنامه‌ های مختلف در ایران نیز پخش شده است .  در این مقاله قصد داریم از جدید ترین برنامه های بازی مافیا (رئالیتی شو پدرخوانده ) صحبت کنیم . این رئالیتی شو (پدرخوانده) اثری به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۱ است که به تازگی از اپلیکیشن فیلم نت و سپس در انواع سایت ها به علاوه سایت هت فیلم در اختیار مخاطبان قرار گرفته شده است و امکان دانلود این رئالیتی شوی مهیج را برایشان فراهم ساخته است . در ادامه این مقاله رئالیتی شو پدر خوانده و نحوه دانلود این سریال را از راه های مختلف به شما معرفی میکنیم.

درباره رئالینی شو پدر خوانده

رئالیتی شو پدرخوانده ساخته سعید ابوطالب که بر طبق بازی « مافیا » طراحی شد ، دارای قوانین و شخصیت های متفاوت از « شب‌های مافیا »می باشد . این قانون ها و نقش‌ های جدید باعث مهیج شدن و پیچیده تر شدن بازی شده است .

دانلود قسمت ۹ سریال پدرخوانده

نحوه دانلود سریال رئالیتی شو پدر خوانده

شما‌ میتوانید برای دانلود رئالیتی شو پدر خوانده و دانلود فیلم هیجان انگیز انواع فیلم ها و سریال های ایرانی ، خارجی در ژانر های مختلف با سرعت بالا به سایت هت فیلم مراجعه کرده و پس از سرچ فیلم یا سریال مورد نظر را دانلود و از تماشای آن لذت ببرید ‌.

سریال پدرخوانده

اسامی بازیکران رئالیتی شو پدر خوانده

پدرخوانده با حضور بازیگران مطرح شب‌ های مافیا ساخته شده است . به گفته سعید ابوطالب  تقریبا تمام بازیگران حاضر در شب‌ های مافیا را به رئالیتی پدر خوانده دعوت کرده است و برخی از بازیگران به دلایل مختلف فعلا امکان حضور در برنامه را نداشته‌ اند . همچنین اجرای این دوره ، کامبیز دیرباز است .

مجید واشقانی  حسین سلیمانی  ترلان پروانه  بهاره افشاری  بهنام تشکر  امیر علی نبویان، امیر خسین رستمی  پژمان بازغی  علی صبوری  کامران تفتی  امیر مهدی ژوله  شکیب شجره  سمیرا حسن پور  عباس غزالی  بیژن بنفشه خواه صحرا اسداللهی  سیما تیر انداز  سید جواد هاشمی  معین ضد  امیر حسین مدرس  حدیث میر اامینی  سپند امیر سلیمانی  کمند امیر سلیمانی  علی صالحی  فرزاد حسنی  بارید بابایی  السا فیروز آذر شیدا یوسفی ارسلان قاسمی محمد نادری  امیر کربلایی زاده میثم درویشان پور هومن خیاط  ابوالفضل همراه  نیکی میر بها  کیمیای بابائیان  حسام محمودی  مجتبی پور بخش.

حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند

دانلود قسمت ۶ سریال سقوط

قسمت هشتم سریال پدرخوانده در ژانر معمایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب و برگرفته از بازی مافیاست و گردانندگی این رئالیتی شو را کامبیز دیرباز بر عهده دارد. در بازی پدر خوانده، ۱۱ بازیکن حضور دارند: ۷ شهروند و ۳ مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌ کنند.

قسمت ۸ سریال پدرخوانده که مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی است که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

بیوگرافی سعید ابوطالب کارگردان رئالیتی شو پدر خوانده

سعید ابوطالب از  با سابقه‌ ترین برنامه‌ سازان در حوزه رئالیتی‌ شو که سابقه ساخت برنامه هایی همانند «شب های مافیا»، «رالی ایرانی» و «شام ایرانی» برای شبکه نمایش خانگی را در کارنامه ی خود دارد . .

سعید ابوطالب متولد سوم آذر سال ۱۳۴۸ در تهران ، فیلم ساز ، مستند ساز و سیاست مدار ، فارغ التحصیل کارشناسی شیمی از دانشگاه تهران ، تهیه کنندگی تلویزیون در دانشکده صدا و سیما و دارنده کارشناسی ارشد علوم سیاسی است .

سعید ابوطالب دوران تحصیل را در مدرسه علوی گذراند همزمان در مدرسه حاج آقا مجتهدی طلبگی نیز خوانده است . در ۱۶ سالگی به جبهه رفته و دوبار مجروح شده است و پس از بازگشت از جبهه دیپلم ادبیات و ریاضی خود را گرفت و در مقطع کارشناسی رشته شیمی دانشگاه تهران قبول شد . همچنین او در کنار شیمی به طلبگی ، آموزش فیلمسازی در موزه سینما و یادگیری فیلمنامه نویسی در حوزه هنری مشغول شد. او دوره تهیه کنندگی را نیز در موزه سینما گذرانده است . برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس رشته علوم سیاسی را انتخاب کرد .و پس از مدتی به عنوان روزنامه نگار در روزنامه جمهوری اسلامی کار می کرد  و در سال ۱۳۷۴ با کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم مستندی با عنوان «واژه ای به نام استقامت» که موضوع اصلی آن شهید تند گویان بود وارد تلویزیون شد.

نظرات