اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان (حمید لبخنده) با نقش + داستان و سرنوشت بازیگران

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال پیدا و پنهان حمیده لبخنده و بیوگرافی نقش های مانی، میترا، مینا، خانوم ساغری و… در سریال پیدا وپنهان با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال پیدا و پنهان”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حمید لبخنده و تهیه کنندگی عبدالمجید بدیعی فر با بازی افسانه پاکرو است. این سریال محصول سال ۸۳ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در همان سال در قالب ۹۰ قست از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم از ۸ دی ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان با نقش + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

بیوگرافی همه بازیگران سریال پیدا و پنهان با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال پیدا و پنهان و بیوگرافی نقش های مانی، میترا، مینا، خانوم ساغری و… در این سریال با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “پیدا و پنهان” روایتگر ماجراهای زوج جوانی به نامهای “مانی” و “میترا ” است. آنها که در دوران عقد به سر می برند، مانی که دکتر تازه کاریست نمی تواند خانه اجاره کند و با درگیری با دکتر بیمارستان کارش را هم از دست می دهد.

خلاصه داستان سریال پیدا و پنهان حمید لبخنده

او برای امرار معاش در آژانس کار می کند و در همین جاست که با خانم “ساغری” آشنا می شود. ساغری هر روز او را برای رفتن دنبال کارهایش میخواهد و در جریان این رفت و آمدها مانی متوجه زندگیش می شود. ساغری برای پس گرفتن دخترش از همسر سابقش به دیدن او می رود و در یه درگیری همسرش آسیب می بیند اما ساغری که فکر می کند او مرده، دخترش را برمی دارد و به قصد خارج فرار می کند. مانی هم میترا را همراه می کند و…

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: حمید لبخنده، تهیه کننده: عبدالمجید بدیعی، تدوین: آريا اردستاني، مدیر تصویربرداری: كيوان معتمدي، طراح صحنه و لباس: محسن شاه‌ابراهيمي، دتسار اول کارگردان و برنامه ریز: علي هاشمي.

نظرات