معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم روباه + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “روباه”، فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی است. این فیلم در ژانر سیاسی و اجتماعی در سال ۹۳ ساخته شد و برای اولین بار در سه سال بعد در سال ۹۶ در سینماهای ایران به اکران درآمد. این فیلم جنجالی که به ادعای شده به سفارش وزارت اطلاعات وقت ساخته شده، حالا  قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم روباه + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

فیلم “روباه” روایتگر داستانی مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته‌ای است. داستان از آنجا شروع می شود که برادرِ نتانیاهو برای انجام یک عملیات تروریستی جدید علیه دانشمندان هسته ای به ایران می آید.

داستان فیلم

این مامور حرفه ای در ایران برای رسیدن به اهداف خود از یک راننده ساده سوء استفاده می کند و این امر شروع ماجراهای جذاب و هیجان انگیزی می شود…

 

اسامی بازیگران فیلم روباه

اسامی بازیگران فیلم روباه

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: بهروز افخمی، تهیه کننده: محمد پیرهادی، مشاور فیلمنامه و کارگردان: مرتضی اصفهانی، مدیر فیلمبرداری: ماکان عاشوری، تدوین: آیدین افخمی، موسیقی: آرمان موسی پور، طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، صدابردار: سعید احمدی، صداگذار: علیرضا علویان، مدیرتولید: محمد یمینی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی حسن پور دستیار اول کارگردان: امیر شیرمحمدی، مدیران تدارکات: مرتضی خسروی مجدی.

 

زمان پخش فیلم روباه

فیلم “روباه” قرار است برای اولین بار (پنجشنبه ۱۵ خرداد ماه) از شبکه آی فیلم راس ساعت ۲۰:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ باز پخش شود.

نظرات