اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زنی که شاعر بود + داستان کامل و عکس بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زنی که شاعر بود با عکس و اسامی و بیوگرافی نقش ها و داستان کامل فیلم زنی که شاعر بود همراه با جوایز و افتخارات و نقد فیلم کوتاه زنی که شاعر بود با بازی امیر جعفری و صحرا فتحی و لیندا کیانی و نیما شعبانژاد محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی سعید دشتی به مناسبت جایزه بهترین فیلم جشنواره زنان کالیفرنیا آمریکا ۲۰۲۱ از این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زنی که شاعر بود + داستان کامل و عکس بازیگران و جوایز

اسامی بازیگران فیلم زنی که شاعر بود با نقش ها

فيلم زني كه شاعر بود به کارگردانی سعید دشتی و نویسندگی صحرا فتحی محصول سال ۱۴۰۰ با بازی بازیگران مطرحی چون امیر جعفری و صحرا فتحی و لیندا کیانی و نیما شعبان نژاد است که روایتگر زندگی یک زن شاعر است که با مشکلات فراوانی در چاچوب زندگی شخصی و حرفه ای خود است.

تهیه کنندگی این اثر بر عهده دکتر امیر هوشنگ هاشمی و کمپانی Pacific United Productions کانادا و کمپانی دیار بوده و مهدی کمال پور نیز به عنوان جانشین تهیه و مدیر پروژه در این اثر حضور داشته است.

اسامی بازیگران فیلم زنی که شاعر بود با نقش ها

بیوگرافی بازیگران فیلم زنی که شاعر بود

 

بازیگران فیلم زنی که شاعر بود

از جمله بازیگرانی که در این فیلم کوتاه ایفای نقش کردند میتوان به امیر جعفری ، صحرا فتحی ، لیندا کیانی و نیما شعبان نژاد و … اشاره کرد.

امیر جعفری

بازیگران فیلم زنی که شاعر بود

امیر جعفری بازیگر زنی که شاعر بود متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و اصالتا ملایری است. او همسر ریما رامین فر بازیگر است و یک پسر به نام آیین دارد

لیندا کیانی

بازیگران فیلم زنی که شاعر بود

لیندا کیانی بازیگر زنی که شاعر بود متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

نیما شعبان نژاد بازیگر فیلم زنی که شاعر بود

داستان کامل فیلم زنی که شاعر بود

نیما شعبان نژاد بازیگر زنی که شاعر بود متولد ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در کلن آلمان می باشد. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر است.
وی از بازیگران مجموعه خندوانه بوده است و در این مجموعه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش می‌پرداخته است. وی در رشتهٔ کارگردانی تئاتر تحصیل کرده‌است و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌است

صحرا فتحی بازیگر و نویسنده فیلم زنی که شاعر بود

خلاصه داستان فیلم زنی که شاعر بود

صحرا فتحی نویسنده و بازیگر زنی که شاعر بود متولد فروردین ۱۳۶۱ در شهر آبادان بازیگر است. صحرا فتحی دارای لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس گرافیک است.

صحرا فتحی کار خود را به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۹ از تئاتر آغاز کرد و در بیست و چهارمین دوره جشنواره تئاتر اصفهان جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد .

جایزه بهترین فیلم جشنواره زنان کالیفرنیا آمریکا

هیئت داوران نهمين دوره جشنواره فيلم زنان كاليفرنيا ۲۰۲۱ جایزه بهترین فیلم جشنواره زنان کالیفرنیا آمریکا برای فیلم کوتاه زنی که شاعر بود ساخته سعید دشتی و صحرا فتحی اهدا شد. پیشتر این فیلم جایزه بهترین بازیگری زن را از جشنواره فیلم کوتاه بمبئی برای صحرا فتحی به ارمغان آورده بود.

این جشنواره که از هفتم تا نهم ژانويه در شهر كاليفرنيا آمريكا در هالیوود برگزار مي شود مختص آثار فیلمسازانی است که قصه آنها حول محور شخصیت یک زن بوده و یا یکی از عوامل اصلی پروژه زن باشد.

جایزه جشنواره فیلم بمبئی

فیلم کوتاه ” زنی که شاعر بود ” به نویسندگی صحرا فتحی و کارگردانی سعید دشتی و صحرا فتحی در چهار بخش اصلی دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بمبئی نامزد دریافت جایزه شد.

امیر جعفری برای بهترین بازیگر مرد،صحرا فتحی بهترین بازیگر زن، امیرهوشنگ هاشمی بهترین فیلم و سعید دشتی و صحرا فتحی مشترکا برای جایزه بهترین کارگردانی کاندید دریافت بهترین جایزه هستند.

برخی عوامل فیلم :

مدیر فیلمبرداری : بهروز بادروج
مدیر صدابرداری : کامران‌ کیان ارثی
تدوین : عماد خدابخش
طراحی و ترکیب صدا : آرزو زمانیان
اصلاح رنگ و نور :یحیی محمد علیی
طراح صحنه : مسعود سقلاطون نیا
طراح گریم : توحید خداپرست
طراح گرافیک : کارنگ طیاری
طراح لباس : نادیا حسام
دستیار اول کارگردان : محمد اسماعیل زاده ها
برنامه ریز : زاهد برزگر
منشی صحنه : دنیا سهرابی
عکاس : رضا حسینی
موسیقی : مهرنام رستگاری
جلوه های ویژه میدانی : رسول کهنسال
گروه صحنه : عطا نامجوفر،مهدی منصورخاکی،ایمان آقا بیگی
مدیر تدارکات : وحید لطفی
مدیرتولید : علی برنگی،صالح شادمانی
مجری طرح : انجمن سینمای جوانان،دفتر البرز
پخش بین الملل این فیلم برعهده مینروا فیلم با مدیریت الهه گودرزی میباشد .

نظرات