رامین مهمان پرست همسر مریم کاویانی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شد! +جزئیات

0

رامین مهمان پرست همسر مریم کاویانی نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شد! +جزئیات

رامین مهمان پرست همسر مریم کاویانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد! +جزئیات را در ادامه بخوانید.

همسر مریم کاویانی نامزد انتخابات «ریاست جمهوری 1400» شد! +جزئیات

رامین مهمان پرست شوهر خانم بازیگر نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شد! و قرار است در انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۴۰۰ شرکت کند.

همسر دیپلمات مریم کاویانی بازیگر مشهور کشورمان هم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حرف تازه از تسنیم، رامین مهمان پرست، سخنگوی پیشین وزارت خارجه، درباره خبر اعلام کاندیداتوری‌ وی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خبر را تایید می‌کنم و آماده ثبت‌نام در انتخابات هستم. حضور من در انتخابات مستقل است.

کاندیدای مستقل هستم

سخنگوی پیشین وزارت خارجه از کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: به صورت مستقل در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم.

رامین مهمان‌پرست سفیر اسبق ایران در لهستان و سخنگوی پیشین وزارت خارجه، درباره خبر اعلام کاندیداتوری‌ وی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار داشت: خبر را تایید می‌کنم و آماده ثبت‌نام در انتخابات هستم.

مهمانپرست در ادامه با اشاره به اینکه افرادی که شایستگی حضور و ارائه طرح و برنامه برای ریاست جمهوری را داشته باشند پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری خواهند گذاشت، اظهار داشت: ائتلاف وحدت ملی، فردی را برای انتخابات ریاست جمهوری دارای برنامه باشد و توانایی تغییر اداره ساختار اداری کشور را داشته باشد آن را حمایت می‌کنیم.

وی افزود: مردم بر اساس چهره یا شکل به افراد رای نمی‌دهند بلکه فردی که برای اداره کشور نامزد شده باید دارای طرح و برنامه خاصی باشد.

رامین مهمان پرست همسر مریم کاویانی کاندید انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

رامین مهمان پرست همسر مریم کاویانی نامزد انتخابات 1400 شد! +جزئیات

رئیس ائتلاف وحدت ملی با اشاره به اینکه رویکرد ملی برای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: بنده در انتخابات ریاست جمهوری پس از کاندیداتوری استعفا داده و در انتخابات مجلس ۹۸ نیز نامزد شده بودم و این دوره ریاست جمهوری با توجه به اینکه برنامه اساسی برای اداره کشور دارم، در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهم کرد.

مهمانپرست با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای اداره وزارت خارجه باید صورت گیرد، افزود: ایجاد معاونت اقتصادی در وزارت خارجه و دفاتر سفرا در خارج کشور از برنامه‌های اساسی بنده است

همچنین بخوانید: درباره ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست بخوانید+ عکس

گفتنی است که مریم کاویانی بازیگر شناخته شده کشورمان متولد سال ۴۷ در اهواز بوده و رامین مهمانپرست نیز در سال ۱۳۳۹ متولد شده و پس از اینکه در دولت احمدی‌نژاد، سمتِ سخنگوی وزارت امور خارجه را داشت، مدتی هم سفیر ایران‌ در لهستان و لیتوانی بوده است.

نظرات