زمان پخش و تکرار سریال مسافر از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال مسافر از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال مسافر برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال مسافر

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی مصطفی عزیزی محصول سال ۱۳۷۸ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و درام است. این مجموعه برای بار اول در سال ۱۳۷۹ از شبکه پنج تهران پخش شد و در دهه خودش بسیار پر طرفدار بود. نام این مجموعه در زمان تولید دست تطاول بود که در هنگام پخش از تلویزیون به مسافر تغییر نام یافت. بعد از پخش این مجموعه در شبکه‌های مختلف از جمله شبکه‌جام جم و کانال‌های ماهواره‌ای به نمایش درآمده‌است،حالا قرار شده این سریال از ۲۶ دی ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود و جایگزین سریال بازگشت می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به ابوالفضل پورعرب،دانیال حکیمی،پانته‌آ بهرام،آناهیتا نعمتی،کیومرث ملک‌مطیعی،صدیقه کیانفر،جمال اجلالی،حمیدرضا افشار و… اشاره کرد.

این سریال درباره پشیمانی پیرمردی است که در بستر مرگ هست! در بیست و پنج سال پیش مراسم عروسی دختر این پیرمرد بر اثر لجاجت او بهم می‌خورد. داماد دو سال بعد به زندان می‌افتد و عروس در هنگام وضع حمل دخترش، افسانه، فوت می‌کند. بعد از پیروزی انقلاب پدر افسانه از زندان آزاد می‌شود و قیمومت دخترش را بدست می‌آورد و برای همیشه او را از زندگی پدربزرگ  خارج می‌کند. اکنون پس از گذشت سال‌ها پدربزرگ از کردهٔ خود پشیمان است و می‌خواهد جبران مافات کند به همین دلیل از نوهٔ خود رضا (دانیال حکیمی) که در فرانسه زندگی کند می‌خواهد که به کشور برگردد و افسانه را پیدا کند و ثروتی را که سهم مادر اوست به او بدهد اما…

زمان پخش سریال مسافر از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مسافر از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۳ قسمتی هرشب از ۲۶ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۷ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱ بامداد و ۹ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به آتش تقی‌پور،حمید مهین‌دوست،ساناز سماواتی،شیوا ابراهیمی،فرداد صفاخو،علا محسنی،مهدی حیدری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات