خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نون خ ۳

0

سریال “نون خ ۳″، سریال ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی است. این سریال در ژانر کمدی و اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و قرار است برای اولین بار در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “نون خ ۳” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در فروردین ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نون خ 3

 

خلاصه داستان

سریال “نون خ” روایتگر ماجراهای مردی از تبار کردستان به نام “نورلدین خانزاده” و خانواده اش را روایت می کند. در فصل دوم این سریال دیدیم که با مرگ “مه‌لقا خانم” و به دلیل بدهکار بودنش، وصیت می‌کند که خانه‌اش را بعد از مرگش بفروشند و پول طلبکاران را بدهند.

داستان سریال نون خ 3

در همین حین “مهیار” در سایتی غیرقانونی کار می‌کند که مشکلاتی را برای خانواده به وجود می‌آورد. پس از آن اهالی روستا به دلیل زلزله به صحرا می‌روند و در آن‌جا تا عادی شدن اوضاع صبر می‌کنند. با این حال هنوز از جزئیات داستان فصل سوم این سریال چیزی گفته نشده است. با این حال ساخت سومین فصل این سریال چند وقتی است که آغاز شده است و “اکبر عبدی” و “علی صادقی” بازیگرانی هستند که در این فصل از سریال “نون خ” مقابل دوربین میروند و به نظر میرود قصه متفاوتی در انتظار مخاطبان خواهد شد.

بازیگران سریال نون خ 3

لازم به ذکر است فیلمبرداری فصل سوم از اواسط مهر ماه در تهران آغاز شده و همچنان با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه دارد. هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی تب و میزان اکسیژن خون انها بررسی می‌شود و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید در هنگام حضور در لوکیشن از ماسک استفاده کنند.

 

اسامی بازیگران سریال نون خ ۳

اسامی بازیگران سریال نون خ 3

 

دیگر عوامل

کارگردان:سعید آقاخانی، تهیه کننده:مهدی فرجی، مدیر تولید:منصور غضنفری، مجری طرح و جانشین تهیه کننده:علی کریمی، نویسنده:امیروفایی، دستیار اول کارگردان:مصطفی تنابنده، مدیر برنامه ریزی:ساناز بصیر، مدیر تصویر برداری:سجاد حیدری، تصویر برداری:محمد مجلل، صدابردار:امیرعاشق، منشی صحنه:سارا عبداللهی، طراح صحنه:حسین عالی نژاد، طراح لباس:پگاه ترکی، طراح گریم:بابک اسکندری، مدیر روابط عمومی:علی زادمهر، عکاس:پیمان گرزم و پوریا نوری، تدوینگر:امیر شیبان خاقانی، مدیر تدارکات:بهرام دانایی زاده، جانشین تولید:افشین رئوفی، آهنگساز:صادق آزمند.

 

زمان پخش سریال نون خ ۳

فصل سوم سریال “نون.خ” قرار است در ۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته ‌شود.

نظرات