ساعت و زمان پخش تکرار سریال باخانمان از شبکه ۳ کی هست؟

0

“سریال باخانمان” در ژانر کمدی از ۹ دی ۹۹ “جایگزین سریال شرم” در شبکه ۳ میشود، ساعت و زمان دقیق «پخش تکرار سریال باخانمان» از تلویزیون را برای شما اطلاع رسانی میکنیم.

ساعت دقیق و زمان پخش تکرار سریال باخانمان از تلویزیون کی هست؟

زمان پخش تکرار سریال باخانمان

مجموعه سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک‌نژاد از ۹ دی ۱۳۹۹ از «شبکه سه» پخش میشود

سریال «باخانمان» قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن رود زمان پخش سریال باخانمان نیز سه شنبه ۹ دی ماه اعلام شده است و قرار است ساعت ۸:۴۵ از شبکه سه و در ساعت های ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته شود.

ساعت دقیق پخش سریال با خانمان

از جمله بازیگران اصلی این سریال شهره لرستانی, حسام محمودی, الهام اخوان, امیر آتشانی, امیرحسین طاهری, فرزانه سهیلی, مهناز کرباسچیان, (با حضور) سعید امیرسلیمانی, شهرام شکیبا, خسرو احمدی و … می باشند

مجموعه باخانمان ۳۰ قسمت است . قرار است «باخانمان» از ۹ دی‌ماه، پخش خودش را آغاز کند. این سریال از اوایل مردادماه همزمان با عید غدیرخم در شمال تهران با حسن پورشیرازی کلید خورد.

گفتنی است که تصویربرداری این سریال ۳۰ قسمتی هنوز به پایان نرسیده است و طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری آن تا پایان دی ماه طول خواهد کشید.

برزو نیک نژاد کارگردانی دردسرهای عظیم ۱و ۲، ساخت ایران ۲ و … و فیلم‌ های سینمایی ناخواسته، زاپاس، لونه زنبور و هزارپا و «دودکش»، «مدینه»، «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر»… بر عهده داشته و فیلم دوزیست نیز از آثار بخش مسابقه جشنواره فجر بود. اکنون در مقام کارگردان سریال «باخانمان» را برای شبکه سه ساخته است

نظرات