رولبرینگ | دیجی برینگ ارائه انواع رولبرینگ و بلبرینگ

0

رولبرینگ از جمله محصولات ارائه شده در دیجی برینگ می باشد. فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ با داشتن بیش از دو دهه سابقه در زمینه عرضه بهترین انواع رولبرینگ و بلبرینگ در ایران، معتبرترین فروشگاه عرضه برینگ است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت تخصصی دیجی برینگ، ضمن دریافت اطلاعاتی ارزشمند درباره انواع برینگ ها و نحوه عملکردشان، قیمت این محصولات را استعلام کنید و رولبرینگ و بلبرینگ مورد نیاز خود را به آسانی سفارش دهید و با بهترین قیمت درب محل مورد نظر تحویل بگیرید.

 انواع رولبرینگ و بلبرینگ

رولبرینگ ها که عمدتا به عنوان یاتاقان های غلتشی شناخته می شوند، به همراه بلبرینگ ها نوعی دیگر از برینگ ها به حساب می آیند. این قطعات از نظر ساختار و کارایی شبیه به بلبرینگ ها هستند، اما تفاوت عمده بین این دو نوع قطعه در کم کردن اصطکاک بین دو بارها است.

رولبرینگ ها برای کنترل کردن حرکت غلتش قسمت متحرک یاتاقان (و در نهایت جا به جا کردن انواع مختلف بار) از عناصر استوانه ای استفاده می کنند. این در حالی است که در ساخت بلبرینگ گوی ها و ساچمه ها به کار می روند. به طور کلی، رولبرینگ ها و بلبرینگ ها برای جا به جایی بارهای شعاعی و محوری مفید هستند و در انواع مختلفی نیز ساخته می شوند.

مراجعه به یک فروشگاه معتبر مانند دیجی برینگ به افراد کمک می کند تا پیش از خرید انواع مختلف رولبرینگ و بلبرینگ را بررسی نمایند. در این صورت، می توانند آنچه نیاز دارند را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

انواع رولبرینگ و بلبرینگ

تفاوت رولبرینگ و بلبرینگ در جا به جا کردن بار

رولبرینگ ها از نظر قدرت و ظرفیت جا به جا کردن بارهای مختلف عملکرد بهتر و قوی تری دارند. یعنی این نوع برینگ ها نسبت به بلبرینگ های معمولی بارهای بیشتری را می توانند تحمل نمایند. هرچند سرعت عملکرد رولبرینگ ها کمتر از حالت معمول است. از طرفی خاصیت خود ترازی رولبرینگ ها کمک می کند تا مشکلات نصب را کم کرده و نیاز به تعمیر و نگهداری را کاهش دهد.

انواع رولبرینگ

رولبرینگ ها نیز مانند تمامی قطعات صنعتی دارای انواع مختلفی هستند. هر نوع از رولبرینگ ها از نظر ساختار، نوع عملکرد و قدرت حمل بار با انواع دیگر متفاوت است. از این رو ممکن است افراد برای کارایی های خاص، نوع مشخصی از رولبرینگ ها را به صورت سفارشی خریداری کنند. برای مثال، این امکان وجود دارد که رولبرینگ های سفارشی فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعددی از یاتاقان را داشته باشند تا کارایی آن بهینه تر شود.

از مهم ترین انواع رولبرینگ که در بازار یافت می شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رولبرینگ استوانه ای
  • رولبرینگ بشکه ای
  • رولبرینگ سوزنی
  • رولبرینگ مخروطی

قیمت رولبرینگ ها بر اساس فاکتورهای مشخصی تعیین می گردد. نوع رولبرینگ، کارایی، نحوه حمل بار شعاعی یا محوری و جنس رولبرینگ، اصلی ترین فاکتورها در تعیین قیمت رولبرینگ به حساب می آیند. برای دریافت قیمت انواع رولبرینگ می توانید به وبسایت دیجی برینگ مراجعه نمایید.

انواع رولبرینگ و بلبرینگ

دیجی برینگ ارائه انواع رولبرینگ و بلبرینگ

بهتر است رولبرینگ را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. خرید رولبرینگ با کیفیت باعث می شود تا کارایی لازم به خریدار ارائه شده و در هزینه ها صرفه جویی گردد. همچنین بهتر است از فروشگاهی رولبرینگ بخرید که تنوع کافی داشته باشد. در این صورت می توانید آن چه با نیاز شما هماهنگی دارد را انتخاب و خریداری کنید.

دیجی برینگ به عنوان یکی از شناخته شده ترین فروشندگان رولبرینگ و بلبرینگ در ایران به حساب می آید. این فروشگاه اینترنتی انواع و اقسام رولبرینگ را فراهم کرده و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود خرید رولبرینگ و بلبرینگ را به صورت خرد و عمده ثبت نمایند. همچنین دیجی برینگ مرجع مطمئنی برای استعلام قیمت رولبرینگ و بلبرینگ به حساب می آید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت دیجی برینگ مراجعه کنید و با کارشناسان فروش آن تماس حاصل فرمایید.

نظرات