داستان و بازیگران فیلم لیپار + بیوگرافی و تصاویر فیلم لیپار

0

“فیلم لیپار″، فیلم ایرانی به کارگردانی حسین ریگی و تهیه کنندگی سعید خانی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی لیپار که به تازگی در صف اکران قرار گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم طبقه یک و نیم + بیوگرافی و تصاویر فیلم طبقه یک و نیم

 

خلاصه داستان

فیلم “لیپار” روایتگر ماجرای عاشقانه ای از روابط انسانی را در سیستان و بلوچستان به تصویر میکشد و چهره ای متفاوت از این منطقه و مردمانش را به نمایش میگذارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «می‌خوام قبل از مرگم یک بار دیگه همه فیلم‌هایی رو که دوست دارم ببینم!»

خلاصه داستان فیلم لیپار

گفتنی است این فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و حمایت استانداری سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار ساخته شده و تصویرگر چهره‌ای متفاوت و با طراوت از استان است.

دانلود فیلم لیپار

اکثر بازیگران آن، همگی از نوجوانان بومی سیستان و بلوچستان هستند پس از گذراندن تست بازیگری از میان ۴۰۰ متقاضی برای ایفای نقش در نقش‌های اصلی فیلم انتخاب شدند و برای اولین بار مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداختند.

 

اسامی بازیگران فیلم لیپار به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم لیپار به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسین ریگی، تهیه کننده: سعید خانی، مشاور پروژه: امیرحسین علم‌الهدی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، طراح صحنه: سیامک احصایی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر صدابرداری: سید وحید رضویان، طراح لباس: آوا صیادی، مدیر تولید: حسین فرضی، مشاور لهجه و بازیگردان کودک: امین میری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: منصور میرشکاری، جلوه‌های ویژه میدانی: امیر بدری، جلوه‌های ویژه بصری: محسن خیر آبادی، دستیار اول فیلمبردار: سید مهدی حسینی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، عکاس: مریم تخت‌کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: علی شهریاری، منشی صحنه: الناز کوتی، مشاور مرزبانی: عبدالله سارانی، مشاور فرهنگی و بومی: ایوب افشار، مشاور رسانه‌ای پروژه: دنیا چهرازی.

نظرات