زمان پخش و تکرار سریال ابر می بارد از شبکه دو ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال ابر می بارد از شبکه دو : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال ابر می بارد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال ابر می بارد

این سریال به کارگردانی رضا معینی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به سفارش سیمای استان‌ها و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان ساخته شده و محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است. در این سریال زندگی و ایثارگری پرستاران به ویژه شهدای سلامت و گروه‌های جهادی در دوران اوج کرونا به تصویر کشیده شده است و بر اساس نوشته مهدی بهپور به نخستین روزهای تلخ شیوع ویروس کرونا و زحمات و مشکلات کادر درمان برای کمک به بیماران و مهار بیماری می‌پردازد. همچنین برای ساخت سریال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی اختصاص یافته است. این سریال از ۲۴ دی ۱۴۰۱ از شبکه دو پخش می شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به فاطمه گودرزی، سید جواد هاشمی، سیما خضرآبادی، سلمان فرخنده، سامرند معروفی، فریده دریامج، فرهاد بشارتی، مجید پتکی، و… است.

خلاصه سریال  زندگی پریسا پرستار یکی از بیمارستان‌های رشت را روایت می‌کند که در نخستین ماه‌های شیوع ویروس کرونا با فوت مادربزرگش بر اثر کرونا و به هم خوردن نامزدی‌اش، درگیر مشکلاتی می‌شود…

زمان پخش سریال ابر می بارد از شبکه دو

ساعت تکرار و زمان پخش سریال ابر می بارد در شبکه دو

اینمجموعه تلوزیونی ۱۸ قسمتی هرشب از شنبه تا چهارشنبه  ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۵ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد،۱۰ صبح و ۱۶:۱۵ از شبکه دو پخش می شود. ناگفته نماند پنجشنبه و جمعه خلاصه این سریال پخش می شود.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به وحید محبوب بشری، زینب شعبانی، الهه فرخی، سودابه جعفرزاد، رضا فتوت خواه،مهدی مخبری، سیده مهسا نقیبی، فهیمه مومنی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن  این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات