شما هم از گرانی و قیمت بالای مصحولات ناراضی هستید؟

0

امروزه با افزایش تورم و وضع بد اقتصادی و افزایش چشمگیر قیمت ها؛،هرکسی ،کوچک یا بزرگ توقع خرید جنس با کیفیت با قیمت مناسب را دارد.حال فرقی نمیکند که این محصول پوشک بچه باشد یا موادغذایی و مایحتاج خانه ..!.

فروشگاه لباس زنانه

با افزایش روزافزون محبوبیت اینترنت و گوگل ، خرید اینترنتی قابل اعتماد تر شده و برای هرکدام از ما پیش آمده که به دلیل مشغله ی کاری یا صرفه جویی در وقت و هزینه توان خرید حضوری را نداشته ایم و این موضوع را به دنیای آنلاین واگذار کرده ایم.اما هزینه ی پست و ارسال غیررایگان محصول مورد نظر، مارا از خرید اینترنتی منصرف کرده.اما این موضوع در تمامی فروشگاه های اینترنتی صادق نیست و وبسایت هایی هستند که علاوه برکیفیت و قیمت مناسب ،ارسال رایگان درب منزل هم دارند !.

فروشگاه اینترنی اولدوز،از آن دسته از فروشگاه هایی بوده که توانسته با ارائه قیمت و کیفیت مناسب و ارسال رایگان درب منزل، آرزوی مردم عزیز را در زمینه ی پوشاک برآورده کند. این فروشگاه با تنوع بالای محصولات و سایزبندی و رنگ بندی های مختلف خود دست مشتری را در انتخاب سایز و رنگ مورد علاقه ی خود باز گذاشته است و با ارسال رایگان تمامی محصولات خود اعم از انواع شلوارها و لباس های زنانه(شلوار ترک، مروی ، راسته گشاد ، مازراتی ، کرپ -کراپ چهارخونه ، تاپ نخی ، ادنا کرپ و …) و انواع لباس ها و شلوار های مردانه(تیشرت لانگ، تیشرت هاوایی ، تیشرت ابروبادی ، پیراهن های آستین کوتاه و آستین بلند ، پیراهن جین رنگی ، شلوار مردانه ی جین، پارچه ای ، کتان ، کلاسیک ، مجلسی،اسلش ، لی) و همه و همه توانسته در خدمت رسانی به مشتریان گرامی پیشرو باشد.

معرفی لباس زنانه ی کرپ چهارخونه

کرپ یکی از محبوب ترین پارچه ها در تهیه ی لباس های زنانه است که نوع ابریشمی آن معروف ترین است و بیشتر از این پارچه در تهیه ی لباس زنانه استفاده میشود.کرپ چهارخونه ی بلو فری سایز بوده و برای بانوان در هر سنی و هروزنی مناسب است.کرپ در طرح هایی همچون راه راه ، چهارخانه، چهارخانه ی ریز نقش و … بسیار در بین بانوان معروف و محبوب است. کرپ چهارخانه از لحاظ بافت به دو دسته تقسیم میشود.: دسته ی اول به کرپ نرم یا کرپ مشرقی معروف است و دسته ی دوم به سخت یا پیخ خورده شناخته میشود.

معرفی شلوار مردانه ی کتان

شلوار های کتان را میتوان در دسته ی شلوار های محبوب و عامه پسند در بین مردان جای داد. یکی از خصوصیت های بارز شلوار کتان محکم و جاذب آب بودن است و سریعتراز شلوارهای (با جنس پنبه ) خشک میشود. به همین دلیل استفاده ی آن در هوای گرم بسیار مناسب است .

تاریخچه :

کتان پارچه ساخته شده از الیاف گیاه کتان است که به نظر می رسد یکی از قدیمی ترین پارچه های موجود در جهان است.

الیاف کتان در غاری در جنوب اروپا یافت شده است که نشان میدهد قدمت این پارچه بیشتر از ۳۰هزار سال است.

یکی دیگر از مزایای اولدوز این است که میتوانید بعد از انتخاب محصول خود رنگ و سایز مورد نظر خود را (خارجی و ایرانی) انتخاب کنید و در قسمت پایین ترصفحه ی سایت محصول خود، از توضیحات پارچه و جنس و اطلاعات محصول نیز مطلع شوید.همچنین اگر از صحت سایز ایرانی یا خارجی خود مطمئن نیستید ، نگران نباشید . با انتخاب [آموزش نحوه ی اندازه گیری سایز دورکمر] در قسمت منوی سایت میتوانید سایز دورکمر خود را به راحتی پیدا کنید. خریدی امن و راحت یکی دیگر از ویژگی های مهم اولدوز است که توانسته با اخذ مجوز اینماد الکترونیکی (اینماد) خیال مشتریان و خریداران عزیز را راحت کند.

برای خرید یا مشاوره به آدرس زیر مراجعه کنید:

oolldooz.com

نظرات